Yeterlilik Kodu

TR0030017795

Yeterlilik Adı
Gıda Mühendisliği Lisans Diploması
Sorumlu KurumGaziantep Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiAdres Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil - Gaziantep, TÜRKİYE Tel +90 (342) 360 1200 & +90 (342) 317 1000 Faks +90 (342) 360 1013 E-posta bilgi@gantep.edu.tr Öğrenci İşleri 0850 227 27 41
Sorumlu Kurum URLhttp://www.gantep.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi6
6 Yeterlilik TYÇ’ye 21/12/2021 tarihinde yerleştirildi
TYÇ Seviyesi 6
Sınıflandırma (Tematik Alan)Gıda işleme
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08

KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4 Yıl
Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.Bu program Arapça olarak da sunulmaktadır. Bu program ikinci öğretim olarak da sunulmaktadır.

Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Matematik, fen bilimleri ve gıda mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamali bilgileri, karmaşik mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi kazanır.
  • Karmaşık gıda mühendisliği problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi kazanır.
  • Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazi veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak sekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi kazanır.
  • Mühendislik uygulamalarında karsilasilan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçlari gelistirme, seçme ve kullanma becerisi; bilisim teknolojilerini etkin bir sekilde kullanma becerisi kazanır.
  • Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü arastirma konularinin incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçlari analiz etme ve yorumlama becerisi kazanır.
  • Disiplin içi ve disiplinler arasi takimlarda etkin biçimde çalisabilme becerisi; bireysel çalisma becerisi kazanır.
  • İngilizce (veya Türkçe) sözlü ve yazili etkin iletisim kurma becerisi; en az bir yabanci dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazili raporlari anlama, tasarim ve üretim raporlari hazirlayabilme, etkin sunum yapabilme, açik ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi kazanır.
  • Yaşam boyu öğrenmenin gerekliligi bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi kazanır.
  • Mesleki etik degerlerine saygili olma ve koruma bilinci kazanır.
  • Proje yönetimi, risk yönetimi ve degişiklik yönetimi gibi, iş hayatindaki uygulamalar hakkinda bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalik; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi kazanır.
  • Gıda mühendisliği ve gıda güvenliği uygulamalarının, sağlık ve çevre üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi ve bu uygulamaların hukuksal boyutları konusundaki farkındalık bilinci kazanır.
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir. Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır. Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.

Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

• YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

• YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

• YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

Giriş Şartı

Lise diplomasina sahip adaylar, T.C. Yüksek Ögretim Kurulu, Ölçme Seçme ve Yerlestirme Merkezi (ÖSYM) tarafindan yapilan merkezi sinavlarda veya Yüksek Ögretim Kurulu’nun kabul ettigi uluslararasi sinavlarda belirli basariyi gösteren adaylar, tercih ve basari sirasi göz önünde bulundurularak, yerlestirilir. Ögrenci olma hakki kazanan aday, üniversite tarafindan ilan edilen süre içerisinde belirlenen belgelerle kesin kaydini yaptirir. Belirlenen sürede kesin kaydini yaptirmayan aday kayit hakkini kaybeder.

Başarma ŞartlarıBu programda ögrenim gören ögrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasina sahip olmalari ve ögretim programlarinda öngörülen tüm derslerden en az DD notu alarak basarili olmalari gerekmektedir. Mezuniyet için kazanilmasi gereken minimum AKTS 240, yerel kredi 152’dir. Ögrencilerin ayni zamanda zorunlu yaz stajlarini (20 is günü) ve bir sömestirlik intörn stajlarini belirtilen sürede ve özellikte tamamlamalari gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Bölüm mezunlari, Ülkemiz ve yabanci ülke sanayi sektörü basta olmak üzere çesitli üniversitelerde, kamu ve özel kurum-kuruluslarda farkli kademelerde Gida Mühendisi olarak görev alabilirler. Mezunlar gida sanayinin AR-GE, üretim, kalite güvence, pazarlama, ithalat ve ihracat alanlarinda mühendis ve yönetici olarak görev yapmaktadirlar.

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir. 

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
QrCodeQrCode
Yeterlilik Kodu

TR0030017795


Yeterlilik Adı
Gıda Mühendisliği Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Gaziantep Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Adres Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil - Gaziantep, TÜRKİYE Tel +90 (342) 360 1200 & +90 (342) 317 1000 Faks +90 (342) 360 1013 E-posta bilgi@gantep.edu.tr Öğrenci İşleri 0850 227 27 41

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


AYÇ Seviyesi
6

TYÇ Seviyesi
6
Yeterlilik TYÇ’ye 21/12/2021 tarihinde yerleştirildi

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4 Yıl

Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.Bu program Arapça olarak da sunulmaktadır. Bu program ikinci öğretim olarak da sunulmaktadır.


Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Matematik, fen bilimleri ve gıda mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamali bilgileri, karmaşik mühendislik problemlerinde kullanabilme becerisi kazanır.
  • Karmaşık gıda mühendisliği problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi kazanır.
  • Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazi veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak sekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi kazanır.
  • Mühendislik uygulamalarında karsilasilan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçlari gelistirme, seçme ve kullanma becerisi; bilisim teknolojilerini etkin bir sekilde kullanma becerisi kazanır.
  • Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü arastirma konularinin incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçlari analiz etme ve yorumlama becerisi kazanır.
  • Disiplin içi ve disiplinler arasi takimlarda etkin biçimde çalisabilme becerisi; bireysel çalisma becerisi kazanır.
  • İngilizce (veya Türkçe) sözlü ve yazili etkin iletisim kurma becerisi; en az bir yabanci dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazili raporlari anlama, tasarim ve üretim raporlari hazirlayabilme, etkin sunum yapabilme, açik ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi kazanır.
  • Yaşam boyu öğrenmenin gerekliligi bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi kazanır.
  • Mesleki etik degerlerine saygili olma ve koruma bilinci kazanır.
  • Proje yönetimi, risk yönetimi ve degişiklik yönetimi gibi, iş hayatindaki uygulamalar hakkinda bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalik; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi kazanır.
  • Gıda mühendisliği ve gıda güvenliği uygulamalarının, sağlık ve çevre üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi ve bu uygulamaların hukuksal boyutları konusundaki farkındalık bilinci kazanır.

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir. Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır. Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.


Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

• YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

• YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

• YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.


Giriş Şartı

Lise diplomasina sahip adaylar, T.C. Yüksek Ögretim Kurulu, Ölçme Seçme ve Yerlestirme Merkezi (ÖSYM) tarafindan yapilan merkezi sinavlarda veya Yüksek Ögretim Kurulu’nun kabul ettigi uluslararasi sinavlarda belirli basariyi gösteren adaylar, tercih ve basari sirasi göz önünde bulundurularak, yerlestirilir. Ögrenci olma hakki kazanan aday, üniversite tarafindan ilan edilen süre içerisinde belirlenen belgelerle kesin kaydini yaptirir. Belirlenen sürede kesin kaydini yaptirmayan aday kayit hakkini kaybeder.


Başarma Şartları
Bu programda ögrenim gören ögrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasina sahip olmalari ve ögretim programlarinda öngörülen tüm derslerden en az DD notu alarak basarili olmalari gerekmektedir. Mezuniyet için kazanilmasi gereken minimum AKTS 240, yerel kredi 152’dir. Ögrencilerin ayni zamanda zorunlu yaz stajlarini (20 is günü) ve bir sömestirlik intörn stajlarini belirtilen sürede ve özellikte tamamlamalari gerekmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Bölüm mezunlari, Ülkemiz ve yabanci ülke sanayi sektörü basta olmak üzere çesitli üniversitelerde, kamu ve özel kurum-kuruluslarda farkli kademelerde Gida Mühendisi olarak görev alabilirler. Mezunlar gida sanayinin AR-GE, üretim, kalite güvence, pazarlama, ithalat ve ihracat alanlarinda mühendis ve yönetici olarak görev yapmaktadirlar.


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir. 


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030017795

Qualification Title
Bachelor of Food Engineering
Awarding BodyGaziantep University
Awarding Body ContactAddress University Boulevard 27310 Şehitkamil - Gaziantep, Türkiye Tel +90 (342) 360 1200 & +90 (342) 317 1000 Fax +90 (342) 360 1013 E-mail bilgi@gantep.edu.tr Student Affairs 0850 227 27 41
Awarding Body Urlwww.gantep.edu.tr
OrientationAcademic
EQF Level6
6 The Qualification has been included in TQF on 21/12/2021
TQF Level 6
Thematic AreasFood processing
National Occupation Classification

ISCO:08

CategoryMain
Credit Value240
Program Duration4 Yıl
Program Profile-
Learning Environments-
Description
  • Provide our students with the core technical competencies in Food Engineering by emphasizing the backbones of science as mass courses and interdisciplinary courses besides of social ones to fulfill a comprehensive experience in teamwork; provide with technical and social communications, and the opportunity to a broad preparation for success in their engineering carriers; practical experiences to facilitate their development as educated professionals in a global and diverse workplace.
  • Through these experiences, our students are exposed to the need for and desirability of life-long learning and gain some international experience and points about barriers to getting such experience in traditional study abroad periods to betterly adopt in globalization.
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030017795


Qualification Title
Bachelor of Food Engineering

Awarding Body
Gaziantep University

Awarding Body Contact
Address University Boulevard 27310 Şehitkamil - Gaziantep, Türkiye Tel +90 (342) 360 1200 & +90 (342) 317 1000 Fax +90 (342) 360 1013 E-mail bilgi@gantep.edu.tr Student Affairs 0850 227 27 41

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification

ISCO:08


EQF Level
6

TQF Level
6
The Qualification has been included in TQF on 21/12/2021

National Occupation Classification

ISCO:08


Category
Main

Credit Value
240

Program Duration
4 Yıl

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
  • Provide our students with the core technical competencies in Food Engineering by emphasizing the backbones of science as mass courses and interdisciplinary courses besides of social ones to fulfill a comprehensive experience in teamwork; provide with technical and social communications, and the opportunity to a broad preparation for success in their engineering carriers; practical experiences to facilitate their development as educated professionals in a global and diverse workplace.
  • Through these experiences, our students are exposed to the need for and desirability of life-long learning and gain some international experience and points about barriers to getting such experience in traditional study abroad periods to betterly adopt in globalization.

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address

Url
QrCodeQrCode