Yeterlilik Kodu

TR0030024510

Yeterlilik Adı
Tarımsal Yapılar ve Sulama Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu KurumAnkara Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiAnkara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Sorumlu Kurum URLhttps://www.ankara.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Bitki ve hayvancılık ürünleri
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri90
Programın Normal Süresi 1
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Lisans düzeyi yeterliliklerine ek olarak kendi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • Alanla ilgili araştırma konusu olabilecek sorunları belirler.
  • Belirlediği sorunlar doğrultusunda araştırma konusunu seçer.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanının içerisinde uzmanlaştığı dala ilişkin disiplinler arası etkileşimi kavrar.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanının uzmanlaştığı dalında ortaya çıkan sorunları edindiği bilgiler ve eldeki veriler yardımıyla değerlendirir.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Seçtiği konu ile ilgili alanyazın taraması yapar ve araştırma desenini planlar.
  • Araştırma konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
  • Uzmanlaştığı alandaki olayları izler ve güncel bilgileri alır.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Uzmanlaştığı alanda teorik ve uygulamalı bilgilerini kullanarak yorum yapar.
  • Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar.
  • Kendi alanında yeni bilgi ve teoriler üretme becerisi kazanır.
  • Uzmanlaştığı alanda ortaya çıkan sorunları araştırma yöntem ve teknikleri ile neden-sonuç ilişkileri kullanarak çözümler.
  • Araştırmayı rapor haline getirir.
  • Araştırma raporunu savunur.
  • Bilimsel makale yazma becerisi kazanır.
  • Uzmanlaştığı alanda bir projeyi ayrıntılarıyla hazırlar, uygular, izleme ve değerlendirme yapar.
  • Uzmanlaştığı alandaki projelerde maliyet belirler, bugün ve gelecek için ekonomik analiz yapar.
  • Lisans düzeyi becerilerine ek olarak uzmanlaştığı alanda laboratuvar çalışması becerilerini geliştirir.
  • Uzmanlaştığı alanda bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanı ile ilgili planlama, projeleme, uygulama, izleme – değerlendirme, ortaya çıkan sorunları çözme ve benzeri mühendislik konularında bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
  • Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir.
  • Uzmanlaştığı alanda ortaya çıkan sorunlar karşısında sorumluluk alarak çözüm üretir.
  • Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesinde liderlik yapar.
  • Uzmanlık alanıyla ilgili kaynaklara nasıl ulaşabileceğini ve yararlanabileceğini bilir.
  • Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
  • Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir.
  • Çalışmalarını ve uzmanlık alanındaki gelişmeleri yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır.
  • Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyerek, geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek için projeler üretir.
  • Alanı ile ilgili en az bir yabancı dildeki yayınları izleme, en az bir yabancı dilde yazma ve diyalog kurma yetkinliği kazanır.
  • Uzmanlaştığı alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Alanı ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yorumlanması ve yayımlanması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleme yapar.
  • Uzmanlaştığı alan ile ilgili bilgi ve becerileri öğretir.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanındaki konularda bilirkişilik ve danışmanlık yapar.
  • Uzmanlık alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir.
  • Uzmanlaştığı alanda toplam kalite yönetimi süreçleri çerçevesinde değerlendirme yapar.
  • Uzmanlaştığı alanda disiplinler arası çalışmalara katılır.
  • Mesleki yetki, görev, hak ve sorumluluklarını alanı ile ilgili mevzuatta belirtilen yasal çerçevede yerine getirir.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Lisans düzeyi yeterliliklerine ek olarak kendi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir. Tarımsal Yapılar ve Sulama alanı ile ilgili planlama, projeleme, uygulama, izleme – değerlendirme, ortaya çıkan sorunları çözme ve benzeri mühendislik konularında teori ve bilgi üretir, araştırma yapar, bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Yüksek Lisans derecesi kazanırlar.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Tezli ve tezsiz yüksek lisans programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Bir lisans diplomasına sahip olmaları, yabancı ülkelerdeki lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan alacakları denklik belgesine de sahip olmaları gerekir ve lisans not ortalamasının, ikinci öğretimde yürütülen tezsiz yüksek lisans programları için de geçerli olmak üzere, 4.00 katsayı üzerinden en az 2.00 olması gerekir.

b) ALES’ten başvurdukları programın puan türünde en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Uluslararası geçerliği olan lisansüstü giriş sınavı sonuçları bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendine göre değerlendirilebilir. En az 55 ALES puanı sağlayarak lisansüstü eğitime başlamış ancak, herhangi bir anabilim dalı lisansüstü programından ilişiği kesilerek veya bir lisansüstü programı tamamlayarak yeniden başka bir programa başlamak isteyen öğrencilerden en fazla bir yarıyıl ara vererek başvuranlar için ALES koşulu aranmaz.

c) YDS’den en az 50 puan veya Üniversitelerarası Kurulca kabul edilen ve bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendine göre ulusal veya uluslararası bir sınavdan eşdeğeri puan almak zorundadırlar. Tezsiz yüksek lisans programlarında yabancı dil sınav puanı zorunlu değildir; ancak tezsiz yüksek lisans programına öğrenci kabulünde ilgili anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu onayı ile yabancı dil koşulu da aranabilir.

ç) Adaylar mülakatta 100 tam puan üzerinden değerlendirilir. Mülakatta, talep edilmişse, adayın sunduğu referans mektubu ve neden yüksek lisans yapmak istediğini, hedeflerini belirten kompozisyonu dikkate alınarak sözlü değerlendirme yapılır.

d) Yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede ALES puanının % 50'si, lisans not ortalamasının % 20'si  ve mülakat sonucunun % 30'u dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

e) ALES puanı koşulu aranmayan tezsiz yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede lisans not ortalamasının % 50'si  ve mülakat sonucunun % 50'si dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

f) Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuvarı  anabilim/anasanat dallarına öğrenci kabulünde ALES puan koşulu aranmaz. Öğrenci kabulünde bu maddenin birinci fıkrasının (e) bendi hükümleri uygulanır.

Başarma ŞartlarıTezli yüksek lisans programları 21 ulusal krediden ve 120 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az yedi ders, bir seminer, diğer öğrenim etkinlikleri ve tez çalışmasından oluşur. 120 AKTS kredisinin 60 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 60 AKTS kredisi de tez çalışmasını içeren uzmanlık alan derslerinden oluşur. Tezsiz yüksek lisans programları 30 ulusal kredi ve 90 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az on ders ile dönem projesinden oluşur. Başarı puanı 4.00 üzerinden değerlendirilir. Yarıyıl sonu veya bütünleme sınavlarında başarılı sayılmak için yüksek lisans öğrencilerinin 4.00 üzerinden en az 2.75 almaları gerekir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Bölüm mezunları, tarımsal yapılar ve sulama alanı ile ilgili olarak, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı, Çevre ve Orman Bakanlığı, Bayındırlık ve İskan Bakanlığı, GAP İdaresi Başkanlığı başta olmak üzere ilgili devlet kamu kurum ve kuruluşlarında çalışabilmektedir. Ayrıca, bölüm mezunları, tarımsal yapılar ve sulama alanı içerisinde yer alan planlama-projeleme-inşaat işleri konusunda faaliyet gösteren özel sektör fimalarında istihdam edilebildikleri gibi kendileri de firma açarak bu alanda faaliyet gösterebilirler.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030024510


Yeterlilik Adı
Tarımsal Yapılar ve Sulama Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Ankara Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Ankara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
90

Programın Normal Süresi
1

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Lisans düzeyi yeterliliklerine ek olarak kendi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • Alanla ilgili araştırma konusu olabilecek sorunları belirler.
  • Belirlediği sorunlar doğrultusunda araştırma konusunu seçer.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanının içerisinde uzmanlaştığı dala ilişkin disiplinler arası etkileşimi kavrar.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanının uzmanlaştığı dalında ortaya çıkan sorunları edindiği bilgiler ve eldeki veriler yardımıyla değerlendirir.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Seçtiği konu ile ilgili alanyazın taraması yapar ve araştırma desenini planlar.
  • Araştırma konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
  • Uzmanlaştığı alandaki olayları izler ve güncel bilgileri alır.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Uzmanlaştığı alanda teorik ve uygulamalı bilgilerini kullanarak yorum yapar.
  • Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar.
  • Kendi alanında yeni bilgi ve teoriler üretme becerisi kazanır.
  • Uzmanlaştığı alanda ortaya çıkan sorunları araştırma yöntem ve teknikleri ile neden-sonuç ilişkileri kullanarak çözümler.
  • Araştırmayı rapor haline getirir.
  • Araştırma raporunu savunur.
  • Bilimsel makale yazma becerisi kazanır.
  • Uzmanlaştığı alanda bir projeyi ayrıntılarıyla hazırlar, uygular, izleme ve değerlendirme yapar.
  • Uzmanlaştığı alandaki projelerde maliyet belirler, bugün ve gelecek için ekonomik analiz yapar.
  • Lisans düzeyi becerilerine ek olarak uzmanlaştığı alanda laboratuvar çalışması becerilerini geliştirir.
  • Uzmanlaştığı alanda bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanı ile ilgili planlama, projeleme, uygulama, izleme – değerlendirme, ortaya çıkan sorunları çözme ve benzeri mühendislik konularında bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
  • Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir.
  • Uzmanlaştığı alanda ortaya çıkan sorunlar karşısında sorumluluk alarak çözüm üretir.
  • Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesinde liderlik yapar.
  • Uzmanlık alanıyla ilgili kaynaklara nasıl ulaşabileceğini ve yararlanabileceğini bilir.
  • Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
  • Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir.
  • Çalışmalarını ve uzmanlık alanındaki gelişmeleri yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır.
  • Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceleyerek, geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmek için projeler üretir.
  • Alanı ile ilgili en az bir yabancı dildeki yayınları izleme, en az bir yabancı dilde yazma ve diyalog kurma yetkinliği kazanır.
  • Uzmanlaştığı alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Alanı ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yorumlanması ve yayımlanması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleme yapar.
  • Uzmanlaştığı alan ile ilgili bilgi ve becerileri öğretir.
  • Tarımsal Yapılar ve Sulama alanındaki konularda bilirkişilik ve danışmanlık yapar.
  • Uzmanlık alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirir.
  • Uzmanlaştığı alanda toplam kalite yönetimi süreçleri çerçevesinde değerlendirme yapar.
  • Uzmanlaştığı alanda disiplinler arası çalışmalara katılır.
  • Mesleki yetki, görev, hak ve sorumluluklarını alanı ile ilgili mevzuatta belirtilen yasal çerçevede yerine getirir.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Lisans düzeyi yeterliliklerine ek olarak kendi alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir. Tarımsal Yapılar ve Sulama alanı ile ilgili planlama, projeleme, uygulama, izleme – değerlendirme, ortaya çıkan sorunları çözme ve benzeri mühendislik konularında teori ve bilgi üretir, araştırma yapar, bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Yüksek Lisans derecesi kazanırlar.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Tezli ve tezsiz yüksek lisans programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Bir lisans diplomasına sahip olmaları, yabancı ülkelerdeki lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan alacakları denklik belgesine de sahip olmaları gerekir ve lisans not ortalamasının, ikinci öğretimde yürütülen tezsiz yüksek lisans programları için de geçerli olmak üzere, 4.00 katsayı üzerinden en az 2.00 olması gerekir.

b) ALES’ten başvurdukları programın puan türünde en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Uluslararası geçerliği olan lisansüstü giriş sınavı sonuçları bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendine göre değerlendirilebilir. En az 55 ALES puanı sağlayarak lisansüstü eğitime başlamış ancak, herhangi bir anabilim dalı lisansüstü programından ilişiği kesilerek veya bir lisansüstü programı tamamlayarak yeniden başka bir programa başlamak isteyen öğrencilerden en fazla bir yarıyıl ara vererek başvuranlar için ALES koşulu aranmaz.

c) YDS’den en az 50 puan veya Üniversitelerarası Kurulca kabul edilen ve bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendine göre ulusal veya uluslararası bir sınavdan eşdeğeri puan almak zorundadırlar. Tezsiz yüksek lisans programlarında yabancı dil sınav puanı zorunlu değildir; ancak tezsiz yüksek lisans programına öğrenci kabulünde ilgili anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu onayı ile yabancı dil koşulu da aranabilir.

ç) Adaylar mülakatta 100 tam puan üzerinden değerlendirilir. Mülakatta, talep edilmişse, adayın sunduğu referans mektubu ve neden yüksek lisans yapmak istediğini, hedeflerini belirten kompozisyonu dikkate alınarak sözlü değerlendirme yapılır.

d) Yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede ALES puanının % 50'si, lisans not ortalamasının % 20'si  ve mülakat sonucunun % 30'u dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

e) ALES puanı koşulu aranmayan tezsiz yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede lisans not ortalamasının % 50'si  ve mülakat sonucunun % 50'si dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

f) Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuvarı  anabilim/anasanat dallarına öğrenci kabulünde ALES puan koşulu aranmaz. Öğrenci kabulünde bu maddenin birinci fıkrasının (e) bendi hükümleri uygulanır.


Başarma Şartları
Tezli yüksek lisans programları 21 ulusal krediden ve 120 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az yedi ders, bir seminer, diğer öğrenim etkinlikleri ve tez çalışmasından oluşur. 120 AKTS kredisinin 60 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 60 AKTS kredisi de tez çalışmasını içeren uzmanlık alan derslerinden oluşur. Tezsiz yüksek lisans programları 30 ulusal kredi ve 90 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az on ders ile dönem projesinden oluşur. Başarı puanı 4.00 üzerinden değerlendirilir. Yarıyıl sonu veya bütünleme sınavlarında başarılı sayılmak için yüksek lisans öğrencilerinin 4.00 üzerinden en az 2.75 almaları gerekir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Bölüm mezunları, tarımsal yapılar ve sulama alanı ile ilgili olarak, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı, Çevre ve Orman Bakanlığı, Bayındırlık ve İskan Bakanlığı, GAP İdaresi Başkanlığı başta olmak üzere ilgili devlet kamu kurum ve kuruluşlarında çalışabilmektedir. Ayrıca, bölüm mezunları, tarımsal yapılar ve sulama alanı içerisinde yer alan planlama-projeleme-inşaat işleri konusunda faaliyet gösteren özel sektör fimalarında istihdam edilebildikleri gibi kendileri de firma açarak bu alanda faaliyet gösterebilirler.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030024510

Qualification Title
Awarding BodyAnkara University
Awarding Body ContactAnkara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Awarding Body Urlhttps://www.ankara.edu.tr/en
OrientationAcademic
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasCrop and livestock production
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value90
Program Duration1
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030024510


Qualification Title

Awarding Body
Ankara University

Awarding Body Contact
Ankara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
90

Program Duration
1

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address