Yeterlilik Kodu

TR0030011591

Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumIsparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiIsparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 32200 Bahçelievler Mh. 102. Cd. No:24 ISPARTA T. +90 (246) 214 60 10 F. +90 (246) 228 30 06 isubu@hs01.kep.tr
Sorumlu Kurum URLhttp://www.isparta.edu.tr/
YönelimGenel
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Kamuya sağlanan hizmetler
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

-

KategoriAna
Kredi Değeri120
Programın Normal Süresi 2
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında karşılaşılan problemlerde analitik düşünme ve karar verme becerisine sahiptir.
  • Etkin iletişim kurabilme ve güçlü ikna yeteneğine sahiptir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
  • Çağrı Merkezi alanında temel teknoloji ve iş süreçleri hakkında bilgilere sahiptir.
  • Stresli durumlarda soğukkanlı ve sakin davranma becerisini gösterir.
  • Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir.
  • Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir.
  • Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
  • Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, sektörel hacmi giderek artan çağrı merkezi sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelik kazanmaktadırlar.

Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Lise diploması. ÖSS başarısı.

Başarma ŞartlarıÖğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF, FD notunun olmaması gerekir. Bu programda öğrencinin asgari 120 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. Bu yeterliliği hem örgün hem de açık öğretim yoluyla ulaşmak mümkündür.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Kamu ve özel kuruluşlarda meslek elemanı olarak istihdam edilirler.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030011591


Yeterlilik Adı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 32200 Bahçelievler Mh. 102. Cd. No:24 ISPARTA T. +90 (246) 214 60 10 F. +90 (246) 228 30 06 isubu@hs01.kep.tr

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Genel

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

-


AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

-


Kategori
Ana

Kredi Değeri
120

Programın Normal Süresi
2

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında karşılaşılan problemlerde analitik düşünme ve karar verme becerisine sahiptir.
  • Etkin iletişim kurabilme ve güçlü ikna yeteneğine sahiptir.
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir.
  • Çağrı Merkezi alanında temel teknoloji ve iş süreçleri hakkında bilgilere sahiptir.
  • Stresli durumlarda soğukkanlı ve sakin davranma becerisini gösterir.
  • Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir.
  • Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir.
  • Kendisine verilen görev ve sorumlulukları yerine getirir.
  • Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, sektörel hacmi giderek artan çağrı merkezi sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelik kazanmaktadırlar.


Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Lise diploması. ÖSS başarısı.


Başarma Şartları
Öğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF, FD notunun olmaması gerekir. Bu programda öğrencinin asgari 120 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. Bu yeterliliği hem örgün hem de açık öğretim yoluyla ulaşmak mümkündür.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Kamu ve özel kuruluşlarda meslek elemanı olarak istihdam edilirler.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030011591

Qualification Title
Associate Diploma in Services for Call Center Program
Awarding BodyIsparta University of Applied Sciences
Awarding Body ContactA new university was established in Isparta with the name of Isparta University of Applied Sciences in Isparta.
Awarding Body Urlhttp://www.isparta.edu.tr/
OrientationGeneral
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasDomestic services
National Occupation Classification

-

CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description
  • To have the basic knowledge about the Call Center Services.
  • To have analytical thinking and decision making skills in problematic situations of Call Center Services field.
  • To have effective communication and persuasion skills.
  • To put into practice their knowledge about the Call Center Services.
  • To have the knowledge about basic technology and work processes.
  • To remain calm and cool-headed in stressful situations.
  • To have foreign language skills at CEF A2 level (which is enough to follow the latest developments in the field and to communicate with the colleagues).
  • To use information and communication technologies and computer software, at least at the Basic Level of European Computer Driving License.
  • To show that they developed awareness of lifelong learning.
  • To fulfill assigned duties and responsibilities.
  • To be conscious about the universality of social rights, social justice, environment protection with quality and cultural values, and occupational health and safety.
Key Competencies-
Further Info

Educate individuals who have gained competence in the field. In this context, students who graduate from the program, increasing the volume of sectoral 'call center' industry gaining priority in regard to meeting the demand for qualified workers.

Quality Assurance-
Access Requirements

High school diploma, Placement through a centralized national university placement examination.

Conditions for SuccessA student is required to successfully complete the designated program of courses meet a minimum of 120 ECTS credit requirement and have a minimum GPA of 2.00/4.00 and no FF, FD grades. This qualification can be obtained by either formal education or open education.
Progression Paths (Relationship Type)

Graduates are employed as at public and private institutions.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinetely

Url Open Address
Qualification Code

TR0030011591


Qualification Title
Associate Diploma in Services for Call Center Program

Awarding Body
Isparta University of Applied Sciences

Awarding Body Contact
A new university was established in Isparta with the name of Isparta University of Applied Sciences in Isparta.

Awarding Body Url

Orientation
General

National Occupation Classification

-


EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification

-


Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
  • To have the basic knowledge about the Call Center Services.
  • To have analytical thinking and decision making skills in problematic situations of Call Center Services field.
  • To have effective communication and persuasion skills.
  • To put into practice their knowledge about the Call Center Services.
  • To have the knowledge about basic technology and work processes.
  • To remain calm and cool-headed in stressful situations.
  • To have foreign language skills at CEF A2 level (which is enough to follow the latest developments in the field and to communicate with the colleagues).
  • To use information and communication technologies and computer software, at least at the Basic Level of European Computer Driving License.
  • To show that they developed awareness of lifelong learning.
  • To fulfill assigned duties and responsibilities.
  • To be conscious about the universality of social rights, social justice, environment protection with quality and cultural values, and occupational health and safety.

Key Competencies
-

Further Info

Educate individuals who have gained competence in the field. In this context, students who graduate from the program, increasing the volume of sectoral 'call center' industry gaining priority in regard to meeting the demand for qualified workers.


Quality Assurance
-

Access Requirements

High school diploma, Placement through a centralized national university placement examination.


Conditions for Success
A student is required to successfully complete the designated program of courses meet a minimum of 120 ECTS credit requirement and have a minimum GPA of 2.00/4.00 and no FF, FD grades. This qualification can be obtained by either formal education or open education.

Progression Paths (Relationship Type)

Graduates are employed as at public and private institutions.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinetely


Url
Open Address