Yeterlilik Kodu

TR0030024326

Yeterlilik Adı
Eczacılık İşletmeciliği ve Tarihi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu KurumAnkara Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiAnkara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Sorumlu Kurum URLhttps://www.ankara.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Eczane
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri90
Programın Normal Süresi 1
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Lisans düzeyi yeterliklerine bağlı olarak, bir eczacılık İşletmesinde kullanılacak yönetim ve işletme bilgilerine sahiptir.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • Alanla ilgili araştırma konusu olabilecek sorunları belirler.
  • Belirlediği sorunlar doğrultusunda araştırma konusunu seçer.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında modern ve ileri düzeyde ilke, kuram, teknik ve yöntemleri kullanarak daha kesin ve daha doğru sonuçlara ulaşılması için gerekli bilgiye sahiptir.
  • Eczacılık işletmelerinin ilişkili olduğu disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Seçtiği konu ile ilgili alanyazın taraması yapar ve araştırma desenini planlar.
  • Araştırma konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Alanında yaptığı anket sonucunda elde edilen bilgileri rapor halinde sunabilir, bu raporu yorumlar ve gereken bilgileri kullanabilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar.
  • İşletmecilik alanında edindiği bilgileri, farklı disiplinlere ait bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında ileri düzeyde araştırmaları planlaması ve yürütebilme yapar.
  • Araştırmayı rapor haline getirir.
  • Araştırma raporunu savunur.
  • Genel İşletme alanındaki yöntemleri Eczacılık İşletmeciliği alanına uygulayabilir.
  • Alanında yaptığı çalışmalardan elde ettiği verileri yorumlayabilir ve bu verileri rapor haline getirebilir.
  • Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları bilimsel temellere dayanarak çözümleyebilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği ile ilgili bir çalışmayı gerekli yöntemleri uygulayarak bağımsız olarak yürütebilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında özgün çalışmalar yapabildiği gibi, eczacılık alanındaki diğer disiplinler ile de ortak çalışmalarda öncülük yapabilir.
  • Alanındaki meslek örgütleri ile çalışıp, mesleği için gerekli düzenlemelerde yer alabilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanındaki yeni gelişmeleri çalışmalarında kullanabilir.
  • Mesleki gelişim ve yaşam boyu öğrenme ilkelerini çalışmalarında uygulayabilir.
  • Sağlık politikaları ile ilgili bilgileri gerekirse eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir ve kendisinin ve çalışanlarının öğrenmesini yönlendirebilir.
  • Mesleki alanıyla ilgili bilgi ve yetkinlik kazanmak için etkin ve aktif eğitim stratejileri programlar, geliştirir ve uygular.
  • Sosyal Eczacılık alanıyla ilgili mesleki ve teknolojik uygulamaları ve her türlü gelişmeyi öğrenmeye açıktır.
  • Mesleki alanda ulusal ve uluslararası literatürlere ulaşmayı öğrenir.
  • Eczacılık ve sağlık politikaları ile ilgili güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını bilimsel verilerle destekleyerek alanındaki ya da alanı dışındaki gruplarla yazılı, sözlü veya görsel olarak sistemli bir şekilde paylaşabilir.
  • Mesleki ve profesyonel ortamdaki sosyal ilişkileri eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilir ve çalışanları arasında eşgüdümü sağlar.
  • Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunma yetkinliğini sergileyebilir.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda yazılı ve sözlü etkili iletişim kurabilir.
  • Meslek örgütleri ile iletişim halindedir.
  • Bilgi ve becerilerini paylaşabilmek için alanındaki kongre, meslek içi eğitim programların ve toplantıların düzenlenmesinde ve sunumunda görev alabilir.
  • Bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilir.
  • İş ortamında hasta, hasta yakını, meslektaşları ve diğer sağlık elemanları ile etkili iletişim kurar.
  • Eczacılık ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilir ve bu değerleri öğretebilir.
  • Teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri topluma tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
  • Eczacılıkla ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilir ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilir.
  • Eczacılıkla ilgili her türlü bilgiyi problem çözme ve/veya uygulama becerilerini disiplinler arası çalışmalarda kullanabilir.
  • Araştırma etiğine uygun davranır.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında modern ve ileri düzeyde ilke, kuram, teknik ve yöntemleri kullanarak daha kesin ve daha doğru sonuçlara ulaşılması için gerekli bilgiye sahiptir.
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Yüksek Lisans derecesi kazanırlar.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Tezli ve tezsiz yüksek lisans programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Bir lisans diplomasına sahip olmaları, yabancı ülkelerdeki lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan alacakları denklik belgesine de sahip olmaları gerekir ve lisans not ortalamasının, ikinci öğretimde yürütülen tezsiz yüksek lisans programları için de geçerli olmak üzere, 4.00 katsayı üzerinden en az 2.00 olması gerekir.

b) ALES’ten başvurdukları programın puan türünde en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Uluslararası geçerliği olan lisansüstü giriş sınavı sonuçları bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendine göre değerlendirilebilir. En az 55 ALES puanı sağlayarak lisansüstü eğitime başlamış ancak, herhangi bir anabilim dalı lisansüstü programından ilişiği kesilerek veya bir lisansüstü programı tamamlayarak yeniden başka bir programa başlamak isteyen öğrencilerden en fazla bir yarıyıl ara vererek başvuranlar için ALES koşulu aranmaz.

c) YDS’den en az 50 puan veya Üniversitelerarası Kurulca kabul edilen ve bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendine göre ulusal veya uluslararası bir sınavdan eşdeğeri puan almak zorundadırlar. Tezsiz yüksek lisans programlarında yabancı dil sınav puanı zorunlu değildir; ancak tezsiz yüksek lisans programına öğrenci kabulünde ilgili anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu onayı ile yabancı dil koşulu da aranabilir.

ç) Adaylar mülakatta 100 tam puan üzerinden değerlendirilir. Mülakatta, talep edilmişse, adayın sunduğu referans mektubu ve neden yüksek lisans yapmak istediğini, hedeflerini belirten kompozisyonu dikkate alınarak sözlü değerlendirme yapılır.

d) Yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede ALES puanının % 50'si, lisans not ortalamasının % 20'si  ve mülakat sonucunun % 30'u dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

e) ALES puanı koşulu aranmayan tezsiz yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede lisans not ortalamasının % 50'si  ve mülakat sonucunun % 50'si dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

f) Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuvarı  anabilim/anasanat dallarına öğrenci kabulünde ALES puan koşulu aranmaz. Öğrenci kabulünde bu maddenin birinci fıkrasının (e) bendi hükümleri uygulanır.

Başarma ŞartlarıTezli yüksek lisans programları 21 ulusal krediden ve 120 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az yedi ders, bir seminer, diğer öğrenim etkinlikleri ve tez çalışmasından oluşur. 120 AKTS kredisinin 60 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 60 AKTS kredisi de tez çalışmasını içeren uzmanlık alan derslerinden oluşur. Tezsiz yüksek lisans programları 30 ulusal kredi ve 90 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az on ders ile dönem projesinden oluşur. Başarı puanı 4.00 üzerinden değerlendirilir. Yarıyıl sonu veya bütünleme sınavlarında başarılı sayılmak için yüksek lisans öğrencilerinin 4.00 üzerinden en az 2.75 almaları gerekir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

İlaç Sanayii, Hastaneler, Devlet Kurumları, Özel Kurumlar, Serbest Eczaneler, Sağlık Bakanlığı, Askeri Sağlık Birimleri, Ecza Depoları, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunda istihdam edilirler.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030024326


Yeterlilik Adı
Eczacılık İşletmeciliği ve Tarihi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Ankara Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Ankara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
90

Programın Normal Süresi
1

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Lisans düzeyi yeterliklerine bağlı olarak, bir eczacılık İşletmesinde kullanılacak yönetim ve işletme bilgilerine sahiptir.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • Alanla ilgili araştırma konusu olabilecek sorunları belirler.
  • Belirlediği sorunlar doğrultusunda araştırma konusunu seçer.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında modern ve ileri düzeyde ilke, kuram, teknik ve yöntemleri kullanarak daha kesin ve daha doğru sonuçlara ulaşılması için gerekli bilgiye sahiptir.
  • Eczacılık işletmelerinin ilişkili olduğu disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Seçtiği konu ile ilgili alanyazın taraması yapar ve araştırma desenini planlar.
  • Araştırma konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Alanında yaptığı anket sonucunda elde edilen bilgileri rapor halinde sunabilir, bu raporu yorumlar ve gereken bilgileri kullanabilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar.
  • İşletmecilik alanında edindiği bilgileri, farklı disiplinlere ait bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında ileri düzeyde araştırmaları planlaması ve yürütebilme yapar.
  • Araştırmayı rapor haline getirir.
  • Araştırma raporunu savunur.
  • Genel İşletme alanındaki yöntemleri Eczacılık İşletmeciliği alanına uygulayabilir.
  • Alanında yaptığı çalışmalardan elde ettiği verileri yorumlayabilir ve bu verileri rapor haline getirebilir.
  • Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları bilimsel temellere dayanarak çözümleyebilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği ile ilgili bir çalışmayı gerekli yöntemleri uygulayarak bağımsız olarak yürütebilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında özgün çalışmalar yapabildiği gibi, eczacılık alanındaki diğer disiplinler ile de ortak çalışmalarda öncülük yapabilir.
  • Alanındaki meslek örgütleri ile çalışıp, mesleği için gerekli düzenlemelerde yer alabilir.
  • Eczacılık İşletmeciliği alanındaki yeni gelişmeleri çalışmalarında kullanabilir.
  • Mesleki gelişim ve yaşam boyu öğrenme ilkelerini çalışmalarında uygulayabilir.
  • Sağlık politikaları ile ilgili bilgileri gerekirse eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir ve kendisinin ve çalışanlarının öğrenmesini yönlendirebilir.
  • Mesleki alanıyla ilgili bilgi ve yetkinlik kazanmak için etkin ve aktif eğitim stratejileri programlar, geliştirir ve uygular.
  • Sosyal Eczacılık alanıyla ilgili mesleki ve teknolojik uygulamaları ve her türlü gelişmeyi öğrenmeye açıktır.
  • Mesleki alanda ulusal ve uluslararası literatürlere ulaşmayı öğrenir.
  • Eczacılık ve sağlık politikaları ile ilgili güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını bilimsel verilerle destekleyerek alanındaki ya da alanı dışındaki gruplarla yazılı, sözlü veya görsel olarak sistemli bir şekilde paylaşabilir.
  • Mesleki ve profesyonel ortamdaki sosyal ilişkileri eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilir ve çalışanları arasında eşgüdümü sağlar.
  • Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunma yetkinliğini sergileyebilir.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda yazılı ve sözlü etkili iletişim kurabilir.
  • Meslek örgütleri ile iletişim halindedir.
  • Bilgi ve becerilerini paylaşabilmek için alanındaki kongre, meslek içi eğitim programların ve toplantıların düzenlenmesinde ve sunumunda görev alabilir.
  • Bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilir.
  • İş ortamında hasta, hasta yakını, meslektaşları ve diğer sağlık elemanları ile etkili iletişim kurar.
  • Eczacılık ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilir ve bu değerleri öğretebilir.
  • Teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri topluma tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
  • Eczacılıkla ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilir ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilir.
  • Eczacılıkla ilgili her türlü bilgiyi problem çözme ve/veya uygulama becerilerini disiplinler arası çalışmalarda kullanabilir.
  • Araştırma etiğine uygun davranır.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Eczacılık İşletmeciliği alanında modern ve ileri düzeyde ilke, kuram, teknik ve yöntemleri kullanarak daha kesin ve daha doğru sonuçlara ulaşılması için gerekli bilgiye sahiptir.
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Yüksek Lisans derecesi kazanırlar.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Tezli ve tezsiz yüksek lisans programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Bir lisans diplomasına sahip olmaları, yabancı ülkelerdeki lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan alacakları denklik belgesine de sahip olmaları gerekir ve lisans not ortalamasının, ikinci öğretimde yürütülen tezsiz yüksek lisans programları için de geçerli olmak üzere, 4.00 katsayı üzerinden en az 2.00 olması gerekir.

b) ALES’ten başvurdukları programın puan türünde en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Uluslararası geçerliği olan lisansüstü giriş sınavı sonuçları bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendine göre değerlendirilebilir. En az 55 ALES puanı sağlayarak lisansüstü eğitime başlamış ancak, herhangi bir anabilim dalı lisansüstü programından ilişiği kesilerek veya bir lisansüstü programı tamamlayarak yeniden başka bir programa başlamak isteyen öğrencilerden en fazla bir yarıyıl ara vererek başvuranlar için ALES koşulu aranmaz.

c) YDS’den en az 50 puan veya Üniversitelerarası Kurulca kabul edilen ve bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (b) bendine göre ulusal veya uluslararası bir sınavdan eşdeğeri puan almak zorundadırlar. Tezsiz yüksek lisans programlarında yabancı dil sınav puanı zorunlu değildir; ancak tezsiz yüksek lisans programına öğrenci kabulünde ilgili anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu onayı ile yabancı dil koşulu da aranabilir.

ç) Adaylar mülakatta 100 tam puan üzerinden değerlendirilir. Mülakatta, talep edilmişse, adayın sunduğu referans mektubu ve neden yüksek lisans yapmak istediğini, hedeflerini belirten kompozisyonu dikkate alınarak sözlü değerlendirme yapılır.

d) Yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede ALES puanının % 50'si, lisans not ortalamasının % 20'si  ve mülakat sonucunun % 30'u dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

e) ALES puanı koşulu aranmayan tezsiz yüksek lisans programlarına öğrenci kabulünde; lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir. Değerlendirmede lisans not ortalamasının % 50'si  ve mülakat sonucunun % 50'si dikkate alınarak anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve enstitü yönetim kurulu kararıyla en az toplam 65 puan alanlar arasında sıralama yapılır.

f) Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuvarı  anabilim/anasanat dallarına öğrenci kabulünde ALES puan koşulu aranmaz. Öğrenci kabulünde bu maddenin birinci fıkrasının (e) bendi hükümleri uygulanır.


Başarma Şartları
Tezli yüksek lisans programları 21 ulusal krediden ve 120 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az yedi ders, bir seminer, diğer öğrenim etkinlikleri ve tez çalışmasından oluşur. 120 AKTS kredisinin 60 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 60 AKTS kredisi de tez çalışmasını içeren uzmanlık alan derslerinden oluşur. Tezsiz yüksek lisans programları 30 ulusal kredi ve 90 AKTS kredisinden az olmamak koşuluyla en az on ders ile dönem projesinden oluşur. Başarı puanı 4.00 üzerinden değerlendirilir. Yarıyıl sonu veya bütünleme sınavlarında başarılı sayılmak için yüksek lisans öğrencilerinin 4.00 üzerinden en az 2.75 almaları gerekir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

İlaç Sanayii, Hastaneler, Devlet Kurumları, Özel Kurumlar, Serbest Eczaneler, Sağlık Bakanlığı, Askeri Sağlık Birimleri, Ecza Depoları, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunda istihdam edilirler.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030024326

Qualification Title
Awarding BodyAnkara University
Awarding Body ContactAnkara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Awarding Body Urlhttps://www.ankara.edu.tr/en
OrientationAcademic
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasPharmacy
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value90
Program Duration1
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030024326


Qualification Title

Awarding Body
Ankara University

Awarding Body Contact
Ankara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
90

Program Duration
1

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address