Yeterlilik Kodu

TR0030023226

Yeterlilik Adı
Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu Kurumİstanbul Bilgi Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiEski Silahtarağa Elektrik Santralı Kazım Karabekir Cad. No: 2/13 34060 Eyüpsultan İstanbul
Sorumlu Kurum URLhttps://www.bilgi.edu.tr/tr/
Yönelim-
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Sosyal çalışma ve danışma
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
Kategori-
Kredi Değeri-
Programın Normal Süresi -
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Anahtar Öğrenme Çıktıları;

  • Programdan mezun olanlar;
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim fonksiyonlarını analiz edebilecek öğrenci yetişecek.
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim fonksiyonlarını anlayabilen öğrenci yetişecek.
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim fonksiyonlarını ve güncel iletişim çalışmalarını yakından takip etmeye odaklanmış öğrenciler yetişecek.
  • Öğrenciler Kamu kurum ve kuruluşlarında görev alabilecek.
  • Öğrenciler kâr amacı güden kurumsal yapılarda görev alabilecek.
  • Öğrenciler sivil toplum kuruluşlarında görev alabilecek.
  • Öğrenciler toplumsal örgütlere uzanan mekanizmalarda görev alabilecek.
  • Tamamlayıcı Öğrenme Çıktıları;

  • Programdan mezun olanlar;
  • Öğrenciler dijital kültür ve araçlar konusunda yetkin olacak.
  • Öğrenciler niteliksel ve niceliksel araştırma programlarında yetkin olacak.
  • Öğrenciler sürekli ve sürdürülebilir analiz yapabilecek.
  • Öğrenciler takip/gözlem mekanizmaları oluşturabilecek.
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim alanında literatür oluşturulacak.

 

Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
BAŞARI NOTU KATSAYI
A 4,00
A- 3,70
B+ 3,30
B 3,00
B- 2,70
C+ 2,30
F 0,00
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı
  • (1) Lisans diploması (2) Giriş mülakatından geçerli not almış olmak
Başarma Şartları Öğrencinin 90 AKTS kredisini tamamlamış olması ve Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (CGPA)’nın -hiçbir dersten kalmamak koşuluyla- 4.00 üzerinden en az 2.80 olması şartı aranmaktadır.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)
  • Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler, Danışmanlık, Pazarlama, İç İletişim, Stratejik İletişim Yöneticiliği
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)
  • Yeterlilik süresiz olarak geçerlidir.
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030023226


Yeterlilik Adı
Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
İstanbul Bilgi Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Eski Silahtarağa Elektrik Santralı Kazım Karabekir Cad. No: 2/13 34060 Eyüpsultan İstanbul

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
-

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
-

Kredi Değeri
-

Programın Normal Süresi
-

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Anahtar Öğrenme Çıktıları;

  • Programdan mezun olanlar;
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim fonksiyonlarını analiz edebilecek öğrenci yetişecek.
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim fonksiyonlarını anlayabilen öğrenci yetişecek.
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim fonksiyonlarını ve güncel iletişim çalışmalarını yakından takip etmeye odaklanmış öğrenciler yetişecek.
  • Öğrenciler Kamu kurum ve kuruluşlarında görev alabilecek.
  • Öğrenciler kâr amacı güden kurumsal yapılarda görev alabilecek.
  • Öğrenciler sivil toplum kuruluşlarında görev alabilecek.
  • Öğrenciler toplumsal örgütlere uzanan mekanizmalarda görev alabilecek.
  • Tamamlayıcı Öğrenme Çıktıları;

  • Programdan mezun olanlar;
  • Öğrenciler dijital kültür ve araçlar konusunda yetkin olacak.
  • Öğrenciler niteliksel ve niceliksel araştırma programlarında yetkin olacak.
  • Öğrenciler sürekli ve sürdürülebilir analiz yapabilecek.
  • Öğrenciler takip/gözlem mekanizmaları oluşturabilecek.
  • Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim alanında literatür oluşturulacak.

 


Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
BAŞARI NOTU KATSAYI
A 4,00
A- 3,70
B+ 3,30
B 3,00
B- 2,70
C+ 2,30
F 0,00

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
  • (1) Lisans diploması (2) Giriş mülakatından geçerli not almış olmak

Başarma Şartları
Öğrencinin 90 AKTS kredisini tamamlamış olması ve Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (CGPA)’nın -hiçbir dersten kalmamak koşuluyla- 4.00 üzerinden en az 2.80 olması şartı aranmaktadır.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
  • Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler, Danışmanlık, Pazarlama, İç İletişim, Stratejik İletişim Yöneticiliği

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)
  • Yeterlilik süresiz olarak geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030023226

Qualification Title
Awarding BodyIstanbul Bilgi University
Awarding Body Contacthttps://www.bilgi.edu.tr/en/university/about/
Awarding Body Urlhttps://www.bilgi.edu.tr/en/
Orientation-
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasSocial work and counselling
National Occupation Classification -
Category-
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description

Key Learning Outcomes;

Graduates of the programs will be able to;

 

  1. The program will graduate students who will be oriented to analyze current issues in the discipline.
  2. The program will graduate students who will be oriented to understand current issues in the discipline.
  3. The program will graduate students who will be knowledgeable about current issues in the discipline.
  4. Students will be able to work at state institutions.
  5. Students will be able to work at public institutions.
  6. Students will be able to work at non governmental organizations.
  7. Students will be able to work at any kind of social organizations.

 

Supplementary Learning Outcomes;

Graduates of the programs will be able to;

 

  1. Students will be competent at digital culture and tools.
  2. Students will be competent at quantitative and qualitative research software.
  3. Students will be competent at monitoring and observation.
  4. Students will become continuous and sustainable analysts.
  5. There will be a literature created on Public Relations and Corporate Communication.

 

Key Competencies-
Further Info
LETTER GRADE POINTS
A 4.00
A- 3.70
B+ 3.30
B 3.00
B- 2.70
C+ 2.30
F 0.00
Quality Assurance-
Access Requirements

(1) First cycle (Bachelor's degree) (2) Satisfactory score on the admission interview

Conditions for SuccessA student is required to complete 90 ECTS credits and achieve a minimum CGPA of 2.80/4.00 with no failing grades.
Progression Paths (Relationship Type)

Public Relations, Corporate Communications, Strategic Communication Managers, Consultants, Marketing, Internal Communications

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinitely.

Url Open Address
Qualification Code

TR0030023226


Qualification Title

Awarding Body
Istanbul Bilgi University

Awarding Body Contact
https://www.bilgi.edu.tr/en/university/about/

Awarding Body Url

Orientation
-

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
-

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description

Key Learning Outcomes;

Graduates of the programs will be able to;

 

  1. The program will graduate students who will be oriented to analyze current issues in the discipline.
  2. The program will graduate students who will be oriented to understand current issues in the discipline.
  3. The program will graduate students who will be knowledgeable about current issues in the discipline.
  4. Students will be able to work at state institutions.
  5. Students will be able to work at public institutions.
  6. Students will be able to work at non governmental organizations.
  7. Students will be able to work at any kind of social organizations.

 

Supplementary Learning Outcomes;

Graduates of the programs will be able to;

 

  1. Students will be competent at digital culture and tools.
  2. Students will be competent at quantitative and qualitative research software.
  3. Students will be competent at monitoring and observation.
  4. Students will become continuous and sustainable analysts.
  5. There will be a literature created on Public Relations and Corporate Communication.

 


Key Competencies
-

Further Info
LETTER GRADE POINTS
A 4.00
A- 3.70
B+ 3.30
B 3.00
B- 2.70
C+ 2.30
F 0.00

Quality Assurance
-

Access Requirements

(1) First cycle (Bachelor's degree) (2) Satisfactory score on the admission interview


Conditions for Success
A student is required to complete 90 ECTS credits and achieve a minimum CGPA of 2.80/4.00 with no failing grades.

Progression Paths (Relationship Type)

Public Relations, Corporate Communications, Strategic Communication Managers, Consultants, Marketing, Internal Communications


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinitely.


Url
Open Address