Yeterlilik Kodu

TR0030014704

Yeterlilik Adı
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Lisans Diploması
Sorumlu KurumNişantaşı Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiMaslak Mahalesi, Taşyoncası Sokak, No: 1V ve No:1Y Sarıyer-İSTANBUL - Bina Kodu : 34481742
Sorumlu Kurum URLhttp://www.nisantasi.edu.tr/
YönelimGenel
AYÇ Seviyesi6
6 Yeterlilik TYÇ’ye 18/07/2023 tarihinde yerleştirildi
TYÇ Seviyesi 6
Sınıflandırma (Tematik Alan)Pazarlama ve reklamcılık
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08

KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4 Yıl
Program Profili (Amaç)

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık lisans programı Yüksek Öğrenim Kurumu tarafından tanınan ve Yüksek Öğrenim Kurumu'nun belirlediği akademik ve uygulama alanındaki sorumlulukları öğrenciye kazandıran bir programdır. Program hem akademik hem de uygulama çalışmaları ile mezunlarına yüksek lisans ve doktora gibi üst seviyede eğitim almasına olanak sağlayacak yeterli akademik donanımı kazandırır.

Öğrenme Ortamları

Globalleşme ile birlikte kurum ve kuruluşlar dünyadaki gelişmeleri yakalayabilmek için Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanına fazlaca önem vermektedir. Bölümümüzde alanında uzman uluslararası üniversitelerin uyguladığı bilimsel yaklaşımı yakından takip ederek oluşturulan müfredat ile dünya genelindeki gelişmeleri takip edebilecek yetkinliğe sahip mezunlar vermektedir. Aynı zamanda mezunlarımızın Halkla ilişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etik değerleri göz önünde bulunduran ve topluma karşı sorumluluk bilinci ile hareket eden bireyler olarak iş dünyasında rol sahibi olmalarını hedeflenmektedir.

Bu program tam burslu olarak da sunulmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplininin temel bilimsel perspektifini alanda yetkin bir şekilde açıklar.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık disiplinin ilişkili olduğu diğer sosyal disiplinler ile olan ilişkisini açıklar
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası literatürü, güncel konu ve sorunları tartışır
  • Halkla ilişkiler ve Reklamcılık ile ilgili olan pazarlama, tasarım, kamusal ilişkiler, kurumsal iletişim, sağlık iletişimi, kamu diplomasisi, kurumsal sosyal sorumluluk, imaj yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kriz ve konu/sorun yönetimi, kampanya yönetimi, siyasal ve örgütsel iletişim, ikna kuramları ve iletişim yönetimi alanlarında bilgi ve becerisini yetkin bir şekilde uygular.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanlarına yönelik çalışmaları hem bağımsız olarak hem de ekip çalışması biçiminde organize eder
  • Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanlarında edindiği bilgi ve becerileri yaratıcı ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
  • Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka yönetimi, bütünleşik pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim ve kurumsal iletişim alanına ait ulusal ve uluslararası literatürü çalışmalarında kullanır.
  • İşletmelerin karar alma süreçlerinde yönetim işlevi olarak; Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanının yapısal ve yönetsel özelliklerini uzmanlığı doğrultusunda yürütür.
  • Halkla ilişkiler ve Reklamcılık kampanyası surecine dahil olan; amaç, hedefler, hedef kitle seçimi ve kampanya mesajlarını etkin bir biçimde oluşturur.
  • Etik ve sosyal sorumluluk anlayışıyla mesleki proje ve etkinlikleri tasarlar.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uygulamaları aracılığıyla toplumsal konularda harekete geçer.
  • Bir yabancı dili (İngilizce) en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanır.
  • Mesleki ve bilimsel çalışmalarında, iletişim ortam ve araçlarını yetkin bir şekilde kullanır
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanları ile ilgili etkinlikleri, sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında edindiği bilinç doğrultusunda organize eder.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uygulama alanları ile ilgili ulusal ve uluslararası kampanyaların stratejilerini, marka yönetim süreçlerini, kriz iletişimi ile ilgili planlamalarını dizayn eder.
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri düzeyde sahiptir.

1. Okuma yazma yetkinliği

2. Çoklu dil yetkinliği

3. Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik

4. Dijital yetkinlik

5. Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği

6. Vatandaşlık yetkinliği

7. Girişimcilik yetkinliği

8. Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Bu bölüm, ilgili dersin ders tanıtım ve uygulama formunda açıklanmıştır. Lütfen geniş bilgi için Ders Planı bölümündeki ilgili derse bakınız.

Kalite Güvencesi
  • Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;
  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirilen eğitim ve öğretimle diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetiminden sorumludur.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde her yıl hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından her yıl vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması:

1.1. YÖK, yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.2. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.3. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan eğitim ve öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD)

Giriş Şartı

Bölüme öğrenci yerleştirme işlemleri ÖSYM tarafından uygulanan merkezi sınav sistemi ile yapılmaktadır. Aday öğrenciler bölüme yerleşebilmek için ÖSYM'nin uyguladığı YGS, LYS (Sözel 1) veya DGS sınavlarından yeterli puanı almalıdır. Yurtdışından başvuruda bulunan adaylar ise Üniversite tarafından belirlenen şartları sağlayarak programa kabul edilirler.

Başarma ŞartlarıDereceyi alabilmek / programı tamamlamak için akademik yıl sonunda yapılması gereken özel bir sınav bulunmamaktadır. Bununla birlikte, her yarıyıl içinde ara sınavlar ve yarıyıl sonunda yapılan dönem sonu sınavları vardır. Buna ek olarak, öğrencinin bir proje çalışması sonunda hazırlayacağı Bitirme Projesi ve bu çalışmasına yönelik sözlü tez sunumu yapması da (8. Yarıyılda) istenmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Mezunlarımız halkla ilişkiler ajanslarında, televizyonların haber servislerinde, haber ajanslarında, reklam sektöründe, reklam ajanslarında, şirketlerin insan kaynakları departmanlarında, kamu ve özel sektörde halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışma imkanı bulmaktadır. Programı başarılı bir şekilde tamamlayan öğrenci Halkla İlişikler ve Reklamcılık alanında veya bu alandan öğrenci kabul eden diğer bilim dallarında yüksek lisans ve doktora derecelerine başvuruda bulunabilir.

 

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1.Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Belge sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
QrCodeQrCode
Yeterlilik Kodu

TR0030014704


Yeterlilik Adı
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Nişantaşı Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Maslak Mahalesi, Taşyoncası Sokak, No: 1V ve No:1Y Sarıyer-İSTANBUL - Bina Kodu : 34481742

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Genel

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


AYÇ Seviyesi
6

TYÇ Seviyesi
6
Yeterlilik TYÇ’ye 18/07/2023 tarihinde yerleştirildi

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4 Yıl

Program Profili (Amaç)

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık lisans programı Yüksek Öğrenim Kurumu tarafından tanınan ve Yüksek Öğrenim Kurumu'nun belirlediği akademik ve uygulama alanındaki sorumlulukları öğrenciye kazandıran bir programdır. Program hem akademik hem de uygulama çalışmaları ile mezunlarına yüksek lisans ve doktora gibi üst seviyede eğitim almasına olanak sağlayacak yeterli akademik donanımı kazandırır.


Öğrenme Ortamları

Globalleşme ile birlikte kurum ve kuruluşlar dünyadaki gelişmeleri yakalayabilmek için Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanına fazlaca önem vermektedir. Bölümümüzde alanında uzman uluslararası üniversitelerin uyguladığı bilimsel yaklaşımı yakından takip ederek oluşturulan müfredat ile dünya genelindeki gelişmeleri takip edebilecek yetkinliğe sahip mezunlar vermektedir. Aynı zamanda mezunlarımızın Halkla ilişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etik değerleri göz önünde bulunduran ve topluma karşı sorumluluk bilinci ile hareket eden bireyler olarak iş dünyasında rol sahibi olmalarını hedeflenmektedir.

Bu program tam burslu olarak da sunulmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplininin temel bilimsel perspektifini alanda yetkin bir şekilde açıklar.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık disiplinin ilişkili olduğu diğer sosyal disiplinler ile olan ilişkisini açıklar
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası literatürü, güncel konu ve sorunları tartışır
  • Halkla ilişkiler ve Reklamcılık ile ilgili olan pazarlama, tasarım, kamusal ilişkiler, kurumsal iletişim, sağlık iletişimi, kamu diplomasisi, kurumsal sosyal sorumluluk, imaj yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kriz ve konu/sorun yönetimi, kampanya yönetimi, siyasal ve örgütsel iletişim, ikna kuramları ve iletişim yönetimi alanlarında bilgi ve becerisini yetkin bir şekilde uygular.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanlarına yönelik çalışmaları hem bağımsız olarak hem de ekip çalışması biçiminde organize eder
  • Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanlarında edindiği bilgi ve becerileri yaratıcı ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
  • Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka yönetimi, bütünleşik pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim ve kurumsal iletişim alanına ait ulusal ve uluslararası literatürü çalışmalarında kullanır.
  • İşletmelerin karar alma süreçlerinde yönetim işlevi olarak; Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanının yapısal ve yönetsel özelliklerini uzmanlığı doğrultusunda yürütür.
  • Halkla ilişkiler ve Reklamcılık kampanyası surecine dahil olan; amaç, hedefler, hedef kitle seçimi ve kampanya mesajlarını etkin bir biçimde oluşturur.
  • Etik ve sosyal sorumluluk anlayışıyla mesleki proje ve etkinlikleri tasarlar.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uygulamaları aracılığıyla toplumsal konularda harekete geçer.
  • Bir yabancı dili (İngilizce) en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanır.
  • Mesleki ve bilimsel çalışmalarında, iletişim ortam ve araçlarını yetkin bir şekilde kullanır
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanları ile ilgili etkinlikleri, sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında edindiği bilinç doğrultusunda organize eder.
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uygulama alanları ile ilgili ulusal ve uluslararası kampanyaların stratejilerini, marka yönetim süreçlerini, kriz iletişimi ile ilgili planlamalarını dizayn eder.

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri düzeyde sahiptir.

1. Okuma yazma yetkinliği

2. Çoklu dil yetkinliği

3. Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik

4. Dijital yetkinlik

5. Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği

6. Vatandaşlık yetkinliği

7. Girişimcilik yetkinliği

8. Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği


Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Bu bölüm, ilgili dersin ders tanıtım ve uygulama formunda açıklanmıştır. Lütfen geniş bilgi için Ders Planı bölümündeki ilgili derse bakınız.


Kalite Güvencesi
  • Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;
  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirilen eğitim ve öğretimle diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetiminden sorumludur.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde her yıl hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından her yıl vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması:

1.1. YÖK, yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.2. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.3. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan eğitim ve öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD)


Giriş Şartı

Bölüme öğrenci yerleştirme işlemleri ÖSYM tarafından uygulanan merkezi sınav sistemi ile yapılmaktadır. Aday öğrenciler bölüme yerleşebilmek için ÖSYM'nin uyguladığı YGS, LYS (Sözel 1) veya DGS sınavlarından yeterli puanı almalıdır. Yurtdışından başvuruda bulunan adaylar ise Üniversite tarafından belirlenen şartları sağlayarak programa kabul edilirler.


Başarma Şartları
Dereceyi alabilmek / programı tamamlamak için akademik yıl sonunda yapılması gereken özel bir sınav bulunmamaktadır. Bununla birlikte, her yarıyıl içinde ara sınavlar ve yarıyıl sonunda yapılan dönem sonu sınavları vardır. Buna ek olarak, öğrencinin bir proje çalışması sonunda hazırlayacağı Bitirme Projesi ve bu çalışmasına yönelik sözlü tez sunumu yapması da (8. Yarıyılda) istenmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Mezunlarımız halkla ilişkiler ajanslarında, televizyonların haber servislerinde, haber ajanslarında, reklam sektöründe, reklam ajanslarında, şirketlerin insan kaynakları departmanlarında, kamu ve özel sektörde halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışma imkanı bulmaktadır. Programı başarılı bir şekilde tamamlayan öğrenci Halkla İlişikler ve Reklamcılık alanında veya bu alandan öğrenci kabul eden diğer bilim dallarında yüksek lisans ve doktora derecelerine başvuruda bulunabilir.

 


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1.Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Belge sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030014704

Qualification Title
Public relations and advertising
Awarding BodyNISANTASI UNIVERSITY RECTORATE
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttp://www.nisantasi.edu.tr/
OrientationGeneral
EQF Level6
6 The Qualification has been included in TQF on 18/07/2023
TQF Level 6
Thematic AreasMarketing and advertising
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value240
Program Duration4 Yıl
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)

The document is valid continuously.

Url Open Address
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030014704


Qualification Title
Public relations and advertising

Awarding Body
NISANTASI UNIVERSITY RECTORATE

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
General

National Occupation Classification
-

EQF Level
6

TQF Level
6
The Qualification has been included in TQF on 18/07/2023

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
240

Program Duration
4 Yıl

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

The document is valid continuously.


Url
Open Address

Url
QrCodeQrCode