Yeterlilik Kodu | TR0030023227 | |||||||||||||||||
Yeterlilik Adı | Pazarlama Tezsiz Yüksek Lisans Diploması | |||||||||||||||||
Sorumlu Kurum | İstanbul Bilgi Üniversitesi | |||||||||||||||||
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi | Eski Silahtarağa Elektrik Santralı Kazım Karabekir Cad. No: 2/13 34060 Eyüpsultan İstanbul | |||||||||||||||||
Sorumlu Kurum URL | https://www.bilgi.edu.tr/tr/ | |||||||||||||||||
Yönelim | - | |||||||||||||||||
AYÇ Seviyesi | 7 | Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir. | ||||||||||||||||
TYÇ Seviyesi | 7 | |||||||||||||||||
Sınıflandırma (Tematik Alan) | Pazarlama ve reklamcılık | |||||||||||||||||
Sınıflandırma (Meslek Kodu) | - | |||||||||||||||||
Kategori | - | |||||||||||||||||
Kredi Değeri | - | |||||||||||||||||
Programın Normal Süresi | - | |||||||||||||||||
Program Profili (Amaç) | - | |||||||||||||||||
Öğrenme Ortamları | - | |||||||||||||||||
Öğrenme Kazanımları (Tanım) |
| |||||||||||||||||
Anahtar Yetkinlikler | - | |||||||||||||||||
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri |
| |||||||||||||||||
Kalite Güvencesi | - | |||||||||||||||||
Giriş Şartı |
| |||||||||||||||||
Başarma Şartları | Öğrencinin 90 AKTS kredisini tamamlamış olması ve Ağırlıklı Genel Not Ortalaması (CGPA)’nın -hiçbir dersten kalmamak koşuluyla- 4.00 üzerinden en az 2.80 olması şartı aranmaktadır. | |||||||||||||||||
İlerleme Yolları (İlişki Türü) |
| |||||||||||||||||
Yasal Dayanağı | - | |||||||||||||||||
Geçerlilik Süresi (Varsa) |
| |||||||||||||||||
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi | Adresi Aç |
TR0030023227
-
Anahtar Öğrenme Çıktıları;
- Programdan mezun olanlar;
- Verilerin analiz ve raporlamasını gerçekleştirmek için analitik araçları kullanabilmek.
- Pratik ve etkin online pazarlama çözümleri tasarlayabilmek.
- Medya ve pazarlama alanlarında mevcut kariyerinde ilerleyebilme ve yeni kariyer fırsatları kazanabilmek için gerekli bilgi ve becerileri kazanmak.
- Interaktif teknolojiyi iş dünyasında rekabet avantajı sağlayacak şekilde kullanabilme becerisi geliştirmek.
- Etkili sosyal medya ve internet kampanyaları yaratmak ve yürütebilmek.
- Başarılı sosyal medya kampanyalarının nasıl uygulanacağını anlamak.
- Interaktif pazarlama ve onun genel pazarlama stratejisi içindeki yeri ile ilgili kapsamlı bilgi edinmek.
-
Tamamlayıcı Öğrenme Çıktıları;
- Programdan mezun olanlar;
- Değişen tüketici ihtiyaçlarına karşılık verebilecek yeni ürünler ve servisler geliştirmek
- Interaktif teknoloji ile çalışabilme becerisi geliştirmek.
- Interaktif araçları kullanarak marka bilinirliği yaratmak ve arttırmak.
- Mevcut ve potansiyel müşterilerle uzun soluklu ve karlı ilişkiler kurmaya ve müşteri sadakati yaratmaya yönelik stratejiler geliştirmek.
- Liderlik, yönetim ve pazarlama alanında uzmanlığı geliştirecek beceriler edinmek.
- Sosyal pazarlama anlayışını benimsemek ve interaktif pazarlamayı tüm paydaşlar için faydalı olacak şekilde uygulamak.
- Global interaktif pazarlama terminolojisine hâkim olmak.
- Interaktif pazarlama ile ilgili gelişmeleri takip ve analiz etmek, yorumlayabilmek ve sektördeki uzmanlarla iletişim halinde olmak.
- Edindiği teorik bilgileri analiz etme ve pratik uygulama alanlarını değerlendirme.
BAŞARI NOTU | KATSAYI |
A | 4,00 |
A- | 3,70 |
B+ | 3,30 |
B | 3,00 |
B- | 2,70 |
C+ | 2,30 |
F | 0,00 |
- (1) Lisans diploması
- (2) Giriş mülakatından geçerli not almış olmak
- Programın meslek profili şirketlerin pazarlama bölümleri veya pazarlama ile ilgili bölümlerde çalışanları veya bu sektörde işbulmayi amaçlayan öğrenci ve profesyonelleri içermektedir.
- Yeterlilik süresiz olarak geçerlidir.
Qualification Code | TR0030023227 | |||||||||||||||||
Qualification Title | ||||||||||||||||||
Awarding Body | Istanbul Bilgi University | |||||||||||||||||
Awarding Body Contact | https://www.bilgi.edu.tr/en/university/about/ | |||||||||||||||||
Awarding Body Url | https://www.bilgi.edu.tr/en/ | |||||||||||||||||
Orientation | - | |||||||||||||||||
EQF Level | 7 | The Qualification hasn't been included in TQF. | ||||||||||||||||
TQF Level | 7 | |||||||||||||||||
Thematic Areas | Marketing and advertising | |||||||||||||||||
National Occupation Classification | - | |||||||||||||||||
Category | - | |||||||||||||||||
Credit Value | - | |||||||||||||||||
Program Duration | - | |||||||||||||||||
Program Profile | - | |||||||||||||||||
Learning Environments | - | |||||||||||||||||
Description | Key Learning Outcomes;Graduates of the programs will be able to;
Supplementary Learning Outcomes;Graduates of the programs will be able to;
| |||||||||||||||||
Key Competencies | - | |||||||||||||||||
Further Info |
| |||||||||||||||||
Quality Assurance | - | |||||||||||||||||
Access Requirements | (1) First cycle (Bachelor's degree) (2) Satisfactory score on the admission interview | |||||||||||||||||
Conditions for Success | A student is required to complete 90 ECTS credits and achieve a minimum CGPA of 2.80/4.00 with no failing grades. | |||||||||||||||||
Progression Paths (Relationship Type) | The occupational profile of the program involves professionals who are working in marketing or marketing related departments or students and professionals whose aim are to find employment in marketing. | |||||||||||||||||
Legal Basis | - | |||||||||||||||||
Validity Period (If Any) | Qualification is valid indefinitely. | |||||||||||||||||
Url | Open Address |
TR0030023227
Key Learning Outcomes;
Graduates of the programs will be able to;
- Apply analytic tools to analyze and report data.
- Design creative practical and efficient online marketing solutions.
- Gain knowledge and necessary skills needed to advance within existing careers and explore new career opportunities in media and marketing.
- Utilize interactive technology to support sustainable competitive advantage in a business environment.
- Create and execute a comprehensive Internet and social media marketing campaign.
- Develop and evaluate Web strategies for marketing as well as gain general knowledge of topics pertinent to interactive technologies and their application to marketing strategy.
- Determine strategies for developing new products and services that are consistent with evolving market needs.
Supplementary Learning Outcomes;
Graduates of the programs will be able to;
- Build brand awareness and visibility by using interactive tools.
- Develop strategies to establish working relationships with clients, customers, and consumers which maintain and strengthen their loyalty to the organization.
- Develop personal skills to enhance leadership and marketing expertise.
- Understand how to implement efficient social media strategies.
- Develop skills to work with interactive technology.
- To adopt societal marketing concept and use interactive marketing to benefit all stakeholders in the society.
- To use global interactive marketing terminology.
- To track, analyze and interpret the developments in interactive marketing and keep in touch with the experts in the field.
- To analyze the theoretical knowledge and to be able to apply it in real life situations.
LETTER GRADE | POINTS |
A | 4.00 |
A- | 3.70 |
B+ | 3.30 |
B | 3.00 |
B- | 2.70 |
C+ | 2.30 |
F | 0.00 |
(1) First cycle (Bachelor's degree) (2) Satisfactory score on the admission interview
The occupational profile of the program involves professionals who are working in marketing or marketing related departments or students and professionals whose aim are to find employment in marketing.
Qualification is valid indefinitely.