Yeterlilik Kodu

TR0030217533

Yeterlilik Adı
Pazarlama Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu Kurumİstanbul Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiBeyazıt, 34452 Fatih/İstanbul
Sorumlu Kurum URLhttps://www.istanbul.edu.tr/tr
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Pazarlama ve reklamcılık
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

(Genel Alan-Temel Alan) 2-31

KategoriAna
Kredi Değeri90
Programın Normal Süresi 1
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, Pazarlama alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.
  • Pazarlama alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme.
  • Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme.
  • Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
  • Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması,uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme.
  • Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını bilmek.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Öğretim üye ve ders değerlendirme anketleri uygulanmaktadır. Her dönem sonunda tekrar edilmektedir.

Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

"İ.Ü. Lisanüstü Yönetmeliği çerçevesinde belirlenmiştir: 4 yıllık bir yüksek öğrenim kurumundan mezun adaylar Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) veya GMAT (Graduate Management Admission Test) veya GRE (Graduate Record Examinination) ile yabancı dil sınavı ve mülakat sonuçlarına dayanarak yapılan başarı sıralamasına göre kontenjan dahilinde programa kabul edilirler. "

Başarma Şartları"İ.Ü. Lisansüstü Yönetmeliği çerçevesinde final sınavı notunun ve nihai geçme notunun 65 ve üzeri olması 30 ulusal kredinin doldurulmuş ve dönem projesinden ""başarılı"" olunması En az 90 AKTS tamamlanmış olması gerekmektedir."
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Özel ve kamu işletmelerinde pazarlama alanında uzman ve üstü pozisyonlarda istihdam olanağı sunmaktadır.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)-
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030217533


Yeterlilik Adı
Pazarlama Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
İstanbul Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Beyazıt, 34452 Fatih/İstanbul

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

(Genel Alan-Temel Alan) 2-31


AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

(Genel Alan-Temel Alan) 2-31


Kategori
Ana

Kredi Değeri
90

Programın Normal Süresi
1

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, Pazarlama alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.
  • Pazarlama alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme.
  • Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme.
  • Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
  • Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması,uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme.
  • Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme.
  • Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını bilmek.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Öğretim üye ve ders değerlendirme anketleri uygulanmaktadır. Her dönem sonunda tekrar edilmektedir.


Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

"İ.Ü. Lisanüstü Yönetmeliği çerçevesinde belirlenmiştir: 4 yıllık bir yüksek öğrenim kurumundan mezun adaylar Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) veya GMAT (Graduate Management Admission Test) veya GRE (Graduate Record Examinination) ile yabancı dil sınavı ve mülakat sonuçlarına dayanarak yapılan başarı sıralamasına göre kontenjan dahilinde programa kabul edilirler. "


Başarma Şartları
"İ.Ü. Lisansüstü Yönetmeliği çerçevesinde final sınavı notunun ve nihai geçme notunun 65 ve üzeri olması 30 ulusal kredinin doldurulmuş ve dönem projesinden ""başarılı"" olunması En az 90 AKTS tamamlanmış olması gerekmektedir."

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Özel ve kamu işletmelerinde pazarlama alanında uzman ve üstü pozisyonlarda istihdam olanağı sunmaktadır.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)
-

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030217533

Qualification Title
Awarding BodyISTANBUL UNIVERSITY
Awarding Body ContactBeyazıt, 34452 Fatih/Istanbul
Awarding Body Urlhttps://www.istanbul.edu.tr/en/_
OrientationAcademic
EQF Level1
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 1
Thematic AreasMarketing and advertising
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030217533


Qualification Title

Awarding Body
ISTANBUL UNIVERSITY

Awarding Body Contact
Beyazıt, 34452 Fatih/Istanbul


Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
1

TQF Level
1
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address