Yeterlilik Kodu | TR0030217533 | |
Yeterlilik Adı | Pazarlama Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Diploması | |
Sorumlu Kurum | İstanbul Üniversitesi | |
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi | Beyazıt, 34452 Fatih/İstanbul | |
Sorumlu Kurum URL | https://www.istanbul.edu.tr/tr | |
Yönelim | Akademik | |
AYÇ Seviyesi | 7 | Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir. |
TYÇ Seviyesi | 7 | |
Sınıflandırma (Tematik Alan) | Pazarlama ve reklamcılık | |
Sınıflandırma (Meslek Kodu) |
(Genel Alan-Temel Alan) 2-31 | |
Kategori | Ana | |
Kredi Değeri | 90 | |
Programın Normal Süresi | 1 | |
Program Profili (Amaç) | - | |
Öğrenme Ortamları | - | |
Öğrenme Kazanımları (Tanım) |
| |
Anahtar Yetkinlikler | - | |
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri | Öğretim üye ve ders değerlendirme anketleri uygulanmaktadır. Her dönem sonunda tekrar edilmektedir. | |
Kalite Güvencesi | - | |
Giriş Şartı | "İ.Ü. Lisanüstü Yönetmeliği çerçevesinde belirlenmiştir: 4 yıllık bir yüksek öğrenim kurumundan mezun adaylar Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) veya GMAT (Graduate Management Admission Test) veya GRE (Graduate Record Examinination) ile yabancı dil sınavı ve mülakat sonuçlarına dayanarak yapılan başarı sıralamasına göre kontenjan dahilinde programa kabul edilirler. " | |
Başarma Şartları | "İ.Ü. Lisansüstü Yönetmeliği çerçevesinde final sınavı notunun ve nihai geçme notunun 65 ve üzeri olması 30 ulusal kredinin doldurulmuş ve dönem projesinden ""başarılı"" olunması En az 90 AKTS tamamlanmış olması gerekmektedir." | |
İlerleme Yolları (İlişki Türü) | Özel ve kamu işletmelerinde pazarlama alanında uzman ve üstü pozisyonlarda istihdam olanağı sunmaktadır. | |
Yasal Dayanağı | - | |
Geçerlilik Süresi (Varsa) | - | |
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi | Adresi Aç |
TR0030217533
(Genel Alan-Temel Alan) 2-31
(Genel Alan-Temel Alan) 2-31
- Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, Pazarlama alanındaki bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme.
- Pazarlama alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme.
- Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- Pazarlama alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme.
- Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme.
- Pazarlama alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme.
- Pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme.
- Pazarlama alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması,uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme.
- Pazarlama alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme.
- Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını bilmek.
Öğretim üye ve ders değerlendirme anketleri uygulanmaktadır. Her dönem sonunda tekrar edilmektedir.
"İ.Ü. Lisanüstü Yönetmeliği çerçevesinde belirlenmiştir: 4 yıllık bir yüksek öğrenim kurumundan mezun adaylar Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES) veya GMAT (Graduate Management Admission Test) veya GRE (Graduate Record Examinination) ile yabancı dil sınavı ve mülakat sonuçlarına dayanarak yapılan başarı sıralamasına göre kontenjan dahilinde programa kabul edilirler. "
Özel ve kamu işletmelerinde pazarlama alanında uzman ve üstü pozisyonlarda istihdam olanağı sunmaktadır.
Qualification Code | TR0030217533 | |
Qualification Title | ||
Awarding Body | ISTANBUL UNIVERSITY | |
Awarding Body Contact | Beyazıt, 34452 Fatih/Istanbul | |
Awarding Body Url | https://www.istanbul.edu.tr/en/_ | |
Orientation | Academic | |
EQF Level | 1 | The Qualification hasn't been included in TQF. |
TQF Level | 1 | |
Thematic Areas | Marketing and advertising | |
National Occupation Classification | - | |
Category | Main | |
Credit Value | - | |
Program Duration | - | |
Program Profile | - | |
Learning Environments | - | |
Description | - | |
Key Competencies | - | |
Further Info | - | |
Quality Assurance | - | |
Access Requirements | - | |
Conditions for Success | - | |
Progression Paths (Relationship Type) | - | |
Legal Basis | - | |
Validity Period (If Any) | - | |
Url | Open Address |