Yeterlilik Kodu

TR0030011962

Yeterlilik Adı
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumNevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi2000 Evler, Zübeyde Hanım Cd., 50300 Merkez/Nevşehir Merkez/Nevşehir
Sorumlu Kurum URLhttps://nevsehir.edu.tr
YönelimMesleki
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Pazarlama ve reklamcılık
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO: 08

KategoriAna
Kredi Değeri120
Programın Normal Süresi 2
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Tıbbi tanıtım ile ilgili temel bilimsel bilgiye ulaşma, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alır/sorumluluk alır.
  • Mesleği ile ilgili etik değerleri bilir ve bu değerleri gözeterek çözüm önerilerini geliştirir.
  • Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bağımlı ve bağımsız görevleri yerine getirir.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için sağlık ekibi üyeleri ile işbirliği yapar.
  • Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir.
  • Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre içinde proje ve etkinliklere katkı verir.
  • Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve bu süreçlere katılır.
  • Dış görünüm, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnektir.
  • Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak tıbbi tanıtım ve pazarlama ile ilgili bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
  • Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları izler ve gelişimlere duyarlıdır.
  • Diğer sağlık disiplinleri ile çalışabilme deneyimine sahiptir.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır.
  • Fotoğrafla ilgili temel düzeyde bilgi sahibi olmak Ekonomik hayatı ve işletmenin iç ve dış çevresini analiz eder.
  • Mesleği için gerekli matematiksel hesaplama vce analizleri yapabilir. Araştırma yapma yeterliklerini kazanır.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama bölümünün temel hedefi; ilaç sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin ihtiyaç duyduğu temel mesleki bilgi ve altyapıya sahip kaliteli personel yetiştirmeyi amaçlamaktadır.Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümü, öğrencilerini tıbbi tanıtım hizmetlerinin verildiği birçok alanda istihdam edilecek şekilde yetiştirir. Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümünün etkileştiği ve etkileşmesinin istendiği paydaşlar Sağlık Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı başta olmak üzere, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü, kamu ve özel eczaneleri, bölge ve ulusal düzeyde eczacı odaları, Üniversiteler, Sağlık Yüksek Okulları, Araştırma Kurumları, Mezunlar, birey ve aileler şeklinde özetlenebilir. Bölümümüz sahip olduğu eğitim ve araştırmacı öğretim üyesi kadrosu ile öğrencilerine en iyi şekilde eğitim vermeye çalışmaktadır. Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümü öğrencileri Staj Eğitim Komisyonunun belirlediği tarihlerde ve yerlerde staj yapmak zorundadırlar. Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümünde verilen dersler tıbbi tanıtım ile ilgili bilgi ve mesleki beceri kazandıran alan dersleri ile tarih, Türkçe, İngilizce, Bilişim ve İletişim teknolojileri vb. derslerden oluşmaktadır.

Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Öğrencilerin fakültelere, yüksekokullara ve meslek yüksekokullarına kayıtları, Yükseköğretim Kurulu ve Üniversitelerarası Kurul tarafından belirlenecek esaslara uygun olarak yapılır. Öğrenciler sınav sonuçlarından aldıkları puanlara göre, girecekleri bölüm tercihlerini sıralayarak, tercih formlarını öğrenci seçme v eyerleştirme merkezine (ÖSYM) gönderirler. ÖSYM tarafından bir programa yerleştirilen öğrenciler Üniversiteye kayıt işlemlerini yaptırır. Fakülte, yüksekokul ve meslek yüksekokullarına kayıt için; a) Lise veya dengi meslek okulu mezunu olmak; yabancı ülke liselerinden alınan diplomaların ise, denkliğinin Milli Eğitim Bakanlığı tarafından onaylanmış olmak, b) Aşağıda belirtilen sınavların birine girmiş ve bunlardan; 1) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (ÖSYS) sonucunda o öğretim yılında Üniversitenin ilgili birimine merkezi yerleştirme sistemi ile yerleştirilmiş bulunmak, 2) Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (YÖS) sonucunda o öğretim yılında Üniversitenin ilgili birimine merkezi yerleştirme sistemi ile yerleştirilmiş olmak, 3) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (ÖSYS) sonucunda yeterli puanı almış ve ilgili birim tarafından yapılan özel yetenek sınavını başarmış olmak şartları aranır. Kayıt için gerekli belgeler; •Lise veya dengi okul diploması •ÖSYM’ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi

Başarma ŞartlarıTıbbi Tanıtım ve Pazarlama bölümünde ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Programdan mezun olanlar Tıbbi Satış Mümessili unvanı alıp faaliyet konuları ilaç ve medikal olan işletmelerde çalışabilmektedirler. İlaç tanıtım elemanları deneyim ve başarılarına göre çalıştığı firmanın idari kademelerine (bölge şefliği, müdürlük vb.) yükselebilirler.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Tam Zamanlı,

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030011962


Yeterlilik Adı
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
2000 Evler, Zübeyde Hanım Cd., 50300 Merkez/Nevşehir Merkez/Nevşehir

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Mesleki

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO: 08


AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO: 08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
120

Programın Normal Süresi
2

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Tıbbi tanıtım ile ilgili temel bilimsel bilgiye ulaşma, değerlendirme ve uygulayabilme bilgisine sahiptir.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alır/sorumluluk alır.
  • Mesleği ile ilgili etik değerleri bilir ve bu değerleri gözeterek çözüm önerilerini geliştirir.
  • Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranır.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bağımlı ve bağımsız görevleri yerine getirir.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için sağlık ekibi üyeleri ile işbirliği yapar.
  • Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir.
  • Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre içinde proje ve etkinliklere katkı verir.
  • Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve bu süreçlere katılır.
  • Dış görünüm, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnektir.
  • Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak tıbbi tanıtım ve pazarlama ile ilgili bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
  • Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları izler ve gelişimlere duyarlıdır.
  • Diğer sağlık disiplinleri ile çalışabilme deneyimine sahiptir.
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır.
  • Fotoğrafla ilgili temel düzeyde bilgi sahibi olmak Ekonomik hayatı ve işletmenin iç ve dış çevresini analiz eder.
  • Mesleği için gerekli matematiksel hesaplama vce analizleri yapabilir. Araştırma yapma yeterliklerini kazanır.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama bölümünün temel hedefi; ilaç sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin ihtiyaç duyduğu temel mesleki bilgi ve altyapıya sahip kaliteli personel yetiştirmeyi amaçlamaktadır.Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümü, öğrencilerini tıbbi tanıtım hizmetlerinin verildiği birçok alanda istihdam edilecek şekilde yetiştirir. Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümünün etkileştiği ve etkileşmesinin istendiği paydaşlar Sağlık Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı başta olmak üzere, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü, kamu ve özel eczaneleri, bölge ve ulusal düzeyde eczacı odaları, Üniversiteler, Sağlık Yüksek Okulları, Araştırma Kurumları, Mezunlar, birey ve aileler şeklinde özetlenebilir. Bölümümüz sahip olduğu eğitim ve araştırmacı öğretim üyesi kadrosu ile öğrencilerine en iyi şekilde eğitim vermeye çalışmaktadır. Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümü öğrencileri Staj Eğitim Komisyonunun belirlediği tarihlerde ve yerlerde staj yapmak zorundadırlar. Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama Bölümünde verilen dersler tıbbi tanıtım ile ilgili bilgi ve mesleki beceri kazandıran alan dersleri ile tarih, Türkçe, İngilizce, Bilişim ve İletişim teknolojileri vb. derslerden oluşmaktadır.


Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Öğrencilerin fakültelere, yüksekokullara ve meslek yüksekokullarına kayıtları, Yükseköğretim Kurulu ve Üniversitelerarası Kurul tarafından belirlenecek esaslara uygun olarak yapılır. Öğrenciler sınav sonuçlarından aldıkları puanlara göre, girecekleri bölüm tercihlerini sıralayarak, tercih formlarını öğrenci seçme v eyerleştirme merkezine (ÖSYM) gönderirler. ÖSYM tarafından bir programa yerleştirilen öğrenciler Üniversiteye kayıt işlemlerini yaptırır. Fakülte, yüksekokul ve meslek yüksekokullarına kayıt için; a) Lise veya dengi meslek okulu mezunu olmak; yabancı ülke liselerinden alınan diplomaların ise, denkliğinin Milli Eğitim Bakanlığı tarafından onaylanmış olmak, b) Aşağıda belirtilen sınavların birine girmiş ve bunlardan; 1) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (ÖSYS) sonucunda o öğretim yılında Üniversitenin ilgili birimine merkezi yerleştirme sistemi ile yerleştirilmiş bulunmak, 2) Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı (YÖS) sonucunda o öğretim yılında Üniversitenin ilgili birimine merkezi yerleştirme sistemi ile yerleştirilmiş olmak, 3) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (ÖSYS) sonucunda yeterli puanı almış ve ilgili birim tarafından yapılan özel yetenek sınavını başarmış olmak şartları aranır. Kayıt için gerekli belgeler; •Lise veya dengi okul diploması •ÖSYM’ce yapılan yerleştirme sonuç belgesi


Başarma Şartları
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama bölümünde ön lisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.0 ağırlıklı not ortalaması elde etmesi gerekir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Programdan mezun olanlar Tıbbi Satış Mümessili unvanı alıp faaliyet konuları ilaç ve medikal olan işletmelerde çalışabilmektedirler. İlaç tanıtım elemanları deneyim ve başarılarına göre çalıştığı firmanın idari kademelerine (bölge şefliği, müdürlük vb.) yükselebilirler.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Tam Zamanlı,


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030011962

Qualification Title
Medical Promotion and Marketing Assocrate's Degree Diploma
Awarding BodyNevşehir Hacı Bektaş Veli University
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttps://nevsehir.edu.tr
OrientationOccupational
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasMarketing and advertising
National Occupation Classification

ISCO: 08

CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description
  • Medical Promotion and Marketing and access to basic scientific knowledge, assessment, and has to apply the knowledge.
  • The basic level of knowledge and skills acquired in the field of Medical Promotion and Marketing, and evaluates the data using the comments, problems, identifies, analyzes, and the solution takes place for the planned studies / take responsibility Profession knows about the ethical values and develops solutions by considering these values As a species, duties, rights and responsibilities, and related laws, regulations, legislation, and act in accordance with the rules of professional ethics.
  • Medical Promotion and Marketing is basic information related to the dependent and independent of the background using the LED Medical Promotion and Marketing practices related to the health care team members to solve complex problems encountered and unforeseen will cooperate with Life-long learning is conscious.
  • Living with a sense of social responsibility within the social environment will contribute to the project and activities. Acting in accordance with quality management and processes and involving in these processes.
  • External appearance, demeanour, attitude and behaviour with the example of the community.
  • A foreign language for at least the level of the European Language Portfolio A2 General information on Medical Promotion and Marketing using the monitor and communicate with colleagues.
  • This field requires at least the basic level, the European Computer User License along with computer software uses information and communication technologies.
  • Medical Promotion and Marketing monitors events and developments related to the agenda of the country and the world will follow.
  • Having an experience of working with the other health disciplines Informing the relevant persons and institutions, transfering ideas and suggestions for solutions to problems in written and verbal by using basic knowledge and skills related issues in this field.
  • To knowledge at a basic level photoraphic Analyse the economic life and inner and outer environments of the enterprices.
  • Make mathematical calculations and analysis that essential for his/her job.
  • Gain research competency.
Key Competencies-
Further Info

The main purpose of the department of medical promotion and marketingis to educate the qualified staff who has gained the basic knowledge and background needed by the companies working in the medical sector.These students are educated in such a way that they can work in various areas where medical promotin and marketingservices are supplied.This department is in cooperatin with the ministry of health,ministry of working and social security,directory of social services,offical and private chemists,universities,high schools of health,research societites,graduates,individuals and families.Our department has been trying to educate the students in the best way with the present staff.The students of this department have to complete the training programme at the exact date and places decided by the training committe.The courses given in this department include both the courses related with the department itself directly and other courses such as history,Turkish,English,computing and communication technology.

Quality Assurance-
Access Requirements

Students are registered to the faculties, higher schools and vocational higher education, in accordance with the principles adopted by the Board of Higher Education and Intercollegiate. Exam results of students according to their score will enter the preferences section by ordering the preferred forms, the student selection and placement centre (SSPC) send. SSPC will request the registration process by the university students placed in a program. Faculties, colleges and vocational higher education for the record; a) have graduated from high school or vocational school, high school diplomas received from a foreign country, the equivalence to be approved by the Ministry of Education, b) The following examinations and entered one of them; 1) Student Selection and Placement (University Entrance Exam) as a result of the relevant department of the University in the academic year that have placed with the central placement system, 2) Examination for Foreign Students (YOS) as a result of the relevant department of the University in the faculty to be placed with the central placement system, 3) Student Selection and Placement (University Entrance Exam) and as a result of the unit received a score high enough to be managed by the conditions of the special skill test is required. Documents required for registration; 1 - High school diploma or equivalent education 2 - the outcome document of the placement from SSPC

Conditions for SuccessIn order to obtain bachelor’s degree students in the front section of the Medical Promotion and Marketing program of required and elective courses (a total of 120 ECTS) and successfully complete all of the grade point average on a 4.00 weighted grade point average of at least 2.0 would need to achieve.
Progression Paths (Relationship Type)

The students who graduate from the program will have enough knowledge and skill so as to make a visit to a doctor or a chemist in order to promote and market some kind of medicine.The students who graduate from the programme can work in some companies active in medical and medicine sector with the name of represent of medical marketing and selling.Also the ones who have gained enough experience and succes can be promoted with a position active in directing itself.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Full-Time

Url Open Address
Qualification Code

TR0030011962


Qualification Title
Medical Promotion and Marketing Assocrate's Degree Diploma

Awarding Body
Nevşehir Hacı Bektaş Veli University

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Occupational

National Occupation Classification

ISCO: 08


EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification

ISCO: 08


Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
  • Medical Promotion and Marketing and access to basic scientific knowledge, assessment, and has to apply the knowledge.
  • The basic level of knowledge and skills acquired in the field of Medical Promotion and Marketing, and evaluates the data using the comments, problems, identifies, analyzes, and the solution takes place for the planned studies / take responsibility Profession knows about the ethical values and develops solutions by considering these values As a species, duties, rights and responsibilities, and related laws, regulations, legislation, and act in accordance with the rules of professional ethics.
  • Medical Promotion and Marketing is basic information related to the dependent and independent of the background using the LED Medical Promotion and Marketing practices related to the health care team members to solve complex problems encountered and unforeseen will cooperate with Life-long learning is conscious.
  • Living with a sense of social responsibility within the social environment will contribute to the project and activities. Acting in accordance with quality management and processes and involving in these processes.
  • External appearance, demeanour, attitude and behaviour with the example of the community.
  • A foreign language for at least the level of the European Language Portfolio A2 General information on Medical Promotion and Marketing using the monitor and communicate with colleagues.
  • This field requires at least the basic level, the European Computer User License along with computer software uses information and communication technologies.
  • Medical Promotion and Marketing monitors events and developments related to the agenda of the country and the world will follow.
  • Having an experience of working with the other health disciplines Informing the relevant persons and institutions, transfering ideas and suggestions for solutions to problems in written and verbal by using basic knowledge and skills related issues in this field.
  • To knowledge at a basic level photoraphic Analyse the economic life and inner and outer environments of the enterprices.
  • Make mathematical calculations and analysis that essential for his/her job.
  • Gain research competency.

Key Competencies
-

Further Info

The main purpose of the department of medical promotion and marketingis to educate the qualified staff who has gained the basic knowledge and background needed by the companies working in the medical sector.These students are educated in such a way that they can work in various areas where medical promotin and marketingservices are supplied.This department is in cooperatin with the ministry of health,ministry of working and social security,directory of social services,offical and private chemists,universities,high schools of health,research societites,graduates,individuals and families.Our department has been trying to educate the students in the best way with the present staff.The students of this department have to complete the training programme at the exact date and places decided by the training committe.The courses given in this department include both the courses related with the department itself directly and other courses such as history,Turkish,English,computing and communication technology.


Quality Assurance
-

Access Requirements

Students are registered to the faculties, higher schools and vocational higher education, in accordance with the principles adopted by the Board of Higher Education and Intercollegiate. Exam results of students according to their score will enter the preferences section by ordering the preferred forms, the student selection and placement centre (SSPC) send. SSPC will request the registration process by the university students placed in a program. Faculties, colleges and vocational higher education for the record; a) have graduated from high school or vocational school, high school diplomas received from a foreign country, the equivalence to be approved by the Ministry of Education, b) The following examinations and entered one of them; 1) Student Selection and Placement (University Entrance Exam) as a result of the relevant department of the University in the academic year that have placed with the central placement system, 2) Examination for Foreign Students (YOS) as a result of the relevant department of the University in the faculty to be placed with the central placement system, 3) Student Selection and Placement (University Entrance Exam) and as a result of the unit received a score high enough to be managed by the conditions of the special skill test is required. Documents required for registration; 1 - High school diploma or equivalent education 2 - the outcome document of the placement from SSPC


Conditions for Success
In order to obtain bachelor’s degree students in the front section of the Medical Promotion and Marketing program of required and elective courses (a total of 120 ECTS) and successfully complete all of the grade point average on a 4.00 weighted grade point average of at least 2.0 would need to achieve.

Progression Paths (Relationship Type)

The students who graduate from the program will have enough knowledge and skill so as to make a visit to a doctor or a chemist in order to promote and market some kind of medicine.The students who graduate from the programme can work in some companies active in medical and medicine sector with the name of represent of medical marketing and selling.Also the ones who have gained enough experience and succes can be promoted with a position active in directing itself.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Full-Time


Url
Open Address