Yeterlilik Kodu

TR0030011538

Yeterlilik Adı
Turizm ve Otel İşletmeciliği Ön Lisans Diploması
Sorumlu KurumIsparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiIsparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 32200 Bahçelievler Mh. 102. Cd. No:24 ISPARTA T. +90 (246) 214 60 10 F. +90 (246) 228 30 06 isubu@hs01.kep.tr
Sorumlu Kurum URLhttp://www.isparta.edu.tr/
YönelimGenel
AYÇ Seviyesi5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 5
Sınıflandırma (Tematik Alan)Seyahat, turizm ve boş zaman
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

-

KategoriAna
Kredi Değeri120
Programın Normal Süresi 2
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Turizm sektörü hakkında genel bilgi sahibi olmak ve sektörle ilgili temel kavramlara vakıf olduğunu göstermek.
  • Konaklama işletmeleri, yiyecek-içecek işletmeleri ve diğer turizm işletmeleri hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Turizm sektöründe yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak.
  • Yabancı turistlerle anlaşabilecek düzeyde İngilizceyi anlamak ve konuşabilmek.
  • Sektörün ihtiyacı olan ikinci bir yabancı dili, temel mesleki kavramları ve diyalogları anlayacak ve konuşacak düzeyde bilmek.
  • Turizm sektöründe kullanılan uluslararası terimleri ve deyimleri kavradığını göstermek.
  • Temel bilgisayar kullanımı bilgisi ile birlikte otel işletmeciliği alanındaki yazılım ve donanımı kullanabilmek.
  • Yazışmaları yapabilecek, temel tabloları hazırlayabilecek ve mesleki sunumları gerçekleştirebilecek düzeyde Ofis programlarını kullanabilme becerisine sahip olmak.
  • Bununla birlikte konaklama yönetim sistemleri hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Ön büro, kat hizmetleri ve yiyecek içecek bölümleri otomasyon sistemlerini bilmek ve bu konudaki yazılımlardan en az birini kullanabilme yetisine sahip olmak.
  • Türkçe yazılı ve sözlü iletişim yeterliliğine sahip olma, bilgilerini ve düşüncelerini başkalarına iletebilme, ikna gücü yüksek, eleştirel düşünebilme, alternatif çözümler üretebilme ve bilgileri analiz etme becerisine sahip, öncelik kullanabilmek.
  • Genel beslenme ilkeleri ile ilgili bilgiye sahip olmak.
  • Gıda teknolojisi ile ilgili bilgiye sahip olmak ve gıdaların saklanması ve korunmasını yöntemlerini bilmek.
  • Turizm işletmelerinde ve toplu beslenme yerlerinde hijyen ve sanitasyon konusunda bilgi sahibi olmak ve hijyen kurallarını uygulamak.
  • Yiyecek- içecek işletmeciliği hakkında bilgi sahibi olmak. Her tür yiyecek ve içecek servisi ile ilgili teknik bilgi ve beceriye sahip olarak uygulamak. Ziyafet ve protokol organizasyonları hakkında bilgi ve donanımlı olmak. Mutfak hizmetleri ve teknikleri ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olmak.
  • Endüstriyel yemek üretimi konusunda teknik bilgi ve yemek üretimi becerisine sahip olmak.
  • Otel işletmelerinin tasarımı ve oda dizayn konusunda bilgi sahibi olmak.
  • Otel işletmelerinde odalar bölümü konusunda bilgi sahibi olmak ve yönetimini kavramak.
  • Ön büro departmanındaki tüm işlemleri bilmek ve bir otomasyon programı ile bunları uygulayabilmek.
  • Kat Hizmetleri ile ilgili bilgi beceriye sahip olup, otel ve odaların temizlik, hijyen ve düzeni konusunda uygulamalı bilgiye sahip olmak.
  • Yukarıdaki faaliyetlerin sonucu ortaya çıkan hizmetlerin pazarlanması konusunda bilgi sahibi olmak.
  • Turizm pazarlaması, seyahat acenteciliği ve tur operatörlüğü konusunda genel bilgi ve beceriye sahip olmak. Kongre, fuar ve toplantı organizasyonu bilgisine sahip olmak.
  • Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerler bilincinde olmak.
  • Liderlik özelliklerine sahip ve diğer alanlardaki uzmanlarla iletişim kurabilme yeterliliğine sahip olmak.
  • Otel işletmeleri faaliyetleri ile turizm sektörünün diğer alanları arasında entegrasyonu sağlayan bağlantıları kavrayacak bilgiye sahip olmak.
  • Genel muhasebe ve konaklama işletmeleri muhasebesi konularında genel bilgi sahibi olmak.
  • Turizm işletmeleri faaliyetlerinin maliyet analizlerini yapabilecek bilgi ve beceriye sahip olmak.
  • Yiyecek-içecek standart reçeteleri hazırlama ve maliyetlerini hesaplama bilgisine sahip olmak.
  • Atatürk ilkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak.
  • Türkiye´nin tarihi ve turistik yerleri hakkında bilgi sahibi olmak.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Turizm ve Otel İşletmeciliği programı, Turizm sektöründe hizmet üretim süreçlerinde görev alabilecek ve yönetime yardımcı olacak veya kendi adına iş yeri açıp çalıştırabilecek nitelikli insan gücünü yetiştirmeyi amaçlayan bir yükseköğrenim programıdır. Isparta Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan Turizm ve Otel İşletmeciliği Programının 50 kişilik kontenjanı, seçmeli İngilizce hazırlık sınıfının yanı sıra, normal ve ikinci öğretim olmak üzere iki yıllık eğitim süresi vardır. Bölümde İngilizce bilgisine sahip olmayanların yaralanabileceği seçmeli 1 yıllık yabancı dil hazırlık sınıfı imkanı vardır. Ayrıca ilk iki yarıyıl süresince zorunlu İngilizce dil dersi konulmuş; son iki yarıyıl da haftada 4 saat verilen seçmeli bir yabancı dil dersi ile dil bilgilerini pekiştirmeleri amaçlanmıştır. Bunun yanı sıra 3. ve 4. yarıyıllarda Rusça ve Almanca seçmeli ders olarak konulmuştur. 1. sınıfta teorik ve uygulamalı olarak turizm işletmelerindeki departmanları ve işleyişini tanımaya yönelik mesleki ve kültürel dersler verilmektedir. Üçüncü yarıyıldan itibaren öğrencilerin ilgileri ve becerileri doğrultusunda tercih yapabilmeleri için seçmeli derslerle uzmanlaşmaya yönelik olarak ?Önbüro ve Kat Hizmetleri?, ?Yiyecek İçecek ve Mutfak? dalları bulunmaktadır.

Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Öğrenciler, Lise Diploması ve Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Merkezi Yerleştirme Sınavı sonucuna göre kayıt hakkı kazanmaktadırlar. Yurtiçi veya dışında eşdeğer programda öğrenimine başlamış bir öğrenci yatay geçiş için başvuru yapabilir

Başarma ŞartlarıÖğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF, FD notunun olmaması gerekir. Bu programda öğrencinin asgari 120 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. Bu yeterliliği hem örgün hem de açık öğretim yoluyla ulaşmak mümkündür.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Kamu ve özel kuruluşlarda meslek elemanı olarak istihdam edilirler.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030011538


Yeterlilik Adı
Turizm ve Otel İşletmeciliği Ön Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 32200 Bahçelievler Mh. 102. Cd. No:24 ISPARTA T. +90 (246) 214 60 10 F. +90 (246) 228 30 06 isubu@hs01.kep.tr

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Genel

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

-


AYÇ Seviyesi
5

TYÇ Seviyesi
5
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

-


Kategori
Ana

Kredi Değeri
120

Programın Normal Süresi
2

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Turizm sektörü hakkında genel bilgi sahibi olmak ve sektörle ilgili temel kavramlara vakıf olduğunu göstermek.
  • Konaklama işletmeleri, yiyecek-içecek işletmeleri ve diğer turizm işletmeleri hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Turizm sektöründe yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak.
  • Yabancı turistlerle anlaşabilecek düzeyde İngilizceyi anlamak ve konuşabilmek.
  • Sektörün ihtiyacı olan ikinci bir yabancı dili, temel mesleki kavramları ve diyalogları anlayacak ve konuşacak düzeyde bilmek.
  • Turizm sektöründe kullanılan uluslararası terimleri ve deyimleri kavradığını göstermek.
  • Temel bilgisayar kullanımı bilgisi ile birlikte otel işletmeciliği alanındaki yazılım ve donanımı kullanabilmek.
  • Yazışmaları yapabilecek, temel tabloları hazırlayabilecek ve mesleki sunumları gerçekleştirebilecek düzeyde Ofis programlarını kullanabilme becerisine sahip olmak.
  • Bununla birlikte konaklama yönetim sistemleri hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Ön büro, kat hizmetleri ve yiyecek içecek bölümleri otomasyon sistemlerini bilmek ve bu konudaki yazılımlardan en az birini kullanabilme yetisine sahip olmak.
  • Türkçe yazılı ve sözlü iletişim yeterliliğine sahip olma, bilgilerini ve düşüncelerini başkalarına iletebilme, ikna gücü yüksek, eleştirel düşünebilme, alternatif çözümler üretebilme ve bilgileri analiz etme becerisine sahip, öncelik kullanabilmek.
  • Genel beslenme ilkeleri ile ilgili bilgiye sahip olmak.
  • Gıda teknolojisi ile ilgili bilgiye sahip olmak ve gıdaların saklanması ve korunmasını yöntemlerini bilmek.
  • Turizm işletmelerinde ve toplu beslenme yerlerinde hijyen ve sanitasyon konusunda bilgi sahibi olmak ve hijyen kurallarını uygulamak.
  • Yiyecek- içecek işletmeciliği hakkında bilgi sahibi olmak. Her tür yiyecek ve içecek servisi ile ilgili teknik bilgi ve beceriye sahip olarak uygulamak. Ziyafet ve protokol organizasyonları hakkında bilgi ve donanımlı olmak. Mutfak hizmetleri ve teknikleri ile ilgili bilgi ve beceriye sahip olmak.
  • Endüstriyel yemek üretimi konusunda teknik bilgi ve yemek üretimi becerisine sahip olmak.
  • Otel işletmelerinin tasarımı ve oda dizayn konusunda bilgi sahibi olmak.
  • Otel işletmelerinde odalar bölümü konusunda bilgi sahibi olmak ve yönetimini kavramak.
  • Ön büro departmanındaki tüm işlemleri bilmek ve bir otomasyon programı ile bunları uygulayabilmek.
  • Kat Hizmetleri ile ilgili bilgi beceriye sahip olup, otel ve odaların temizlik, hijyen ve düzeni konusunda uygulamalı bilgiye sahip olmak.
  • Yukarıdaki faaliyetlerin sonucu ortaya çıkan hizmetlerin pazarlanması konusunda bilgi sahibi olmak.
  • Turizm pazarlaması, seyahat acenteciliği ve tur operatörlüğü konusunda genel bilgi ve beceriye sahip olmak. Kongre, fuar ve toplantı organizasyonu bilgisine sahip olmak.
  • Toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerler bilincinde olmak.
  • Liderlik özelliklerine sahip ve diğer alanlardaki uzmanlarla iletişim kurabilme yeterliliğine sahip olmak.
  • Otel işletmeleri faaliyetleri ile turizm sektörünün diğer alanları arasında entegrasyonu sağlayan bağlantıları kavrayacak bilgiye sahip olmak.
  • Genel muhasebe ve konaklama işletmeleri muhasebesi konularında genel bilgi sahibi olmak.
  • Turizm işletmeleri faaliyetlerinin maliyet analizlerini yapabilecek bilgi ve beceriye sahip olmak.
  • Yiyecek-içecek standart reçeteleri hazırlama ve maliyetlerini hesaplama bilgisine sahip olmak.
  • Atatürk ilkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak.
  • Türkiye´nin tarihi ve turistik yerleri hakkında bilgi sahibi olmak.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Turizm ve Otel İşletmeciliği programı, Turizm sektöründe hizmet üretim süreçlerinde görev alabilecek ve yönetime yardımcı olacak veya kendi adına iş yeri açıp çalıştırabilecek nitelikli insan gücünü yetiştirmeyi amaçlayan bir yükseköğrenim programıdır. Isparta Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan Turizm ve Otel İşletmeciliği Programının 50 kişilik kontenjanı, seçmeli İngilizce hazırlık sınıfının yanı sıra, normal ve ikinci öğretim olmak üzere iki yıllık eğitim süresi vardır. Bölümde İngilizce bilgisine sahip olmayanların yaralanabileceği seçmeli 1 yıllık yabancı dil hazırlık sınıfı imkanı vardır. Ayrıca ilk iki yarıyıl süresince zorunlu İngilizce dil dersi konulmuş; son iki yarıyıl da haftada 4 saat verilen seçmeli bir yabancı dil dersi ile dil bilgilerini pekiştirmeleri amaçlanmıştır. Bunun yanı sıra 3. ve 4. yarıyıllarda Rusça ve Almanca seçmeli ders olarak konulmuştur. 1. sınıfta teorik ve uygulamalı olarak turizm işletmelerindeki departmanları ve işleyişini tanımaya yönelik mesleki ve kültürel dersler verilmektedir. Üçüncü yarıyıldan itibaren öğrencilerin ilgileri ve becerileri doğrultusunda tercih yapabilmeleri için seçmeli derslerle uzmanlaşmaya yönelik olarak ?Önbüro ve Kat Hizmetleri?, ?Yiyecek İçecek ve Mutfak? dalları bulunmaktadır.


Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Öğrenciler, Lise Diploması ve Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yapılan Merkezi Yerleştirme Sınavı sonucuna göre kayıt hakkı kazanmaktadırlar. Yurtiçi veya dışında eşdeğer programda öğrenimine başlamış bir öğrenci yatay geçiş için başvuru yapabilir


Başarma Şartları
Öğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF, FD notunun olmaması gerekir. Bu programda öğrencinin asgari 120 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. Bu yeterliliği hem örgün hem de açık öğretim yoluyla ulaşmak mümkündür.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Kamu ve özel kuruluşlarda meslek elemanı olarak istihdam edilirler.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030011538

Qualification Title
Associate Diploma in Hosting Program
Awarding BodyIsparta University of Applied Sciences
Awarding Body ContactA new university was established in Isparta with the name of Isparta University of Applied Sciences in Isparta.
Awarding Body Urlhttp://www.isparta.edu.tr/
OrientationGeneral
EQF Level5
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 5
Thematic AreasTravel, tourism and leisure
National Occupation Classification

-

CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description
  • Having general information on tourism sector, basic concepts related to the sector, accommodation executives, food- beverage executives and other tourism enterprises.
  • Knowing a basic degree of foreign language, being able to talk English at a level to understand each other, knowing a second language at a level to understand conversations which is a need of the sector.
  • Grasping international terms and idioms used in tourism sector, etc.
  • Being able to use software and hardware in the field of Hotel Management with the knowledge of the use of Basic Computer.
  • Having skill at a level for correspondance, preparing of basic schedules, Vocational presentations and using Office programmes.
  • Being informed on automation systems of Front Office, Housekeeping, Food and Beverage Departments and having the skill to use one of these software at least.
  • Owning the competency for Turkish written and verbal communication, conveying information and thoughts to the others.
  • Having the skills of cogency, critical thinking, producing alternative solutions and analysing information.
  • Having information on general nourishment principles, nourishment technology, knowing about storing methods of food, hygiene and sanitation in tourism enterprises and refectories and applying hygienic rules.
  • Being informed on the management of Food-Beverage service.
  • Applying any kind of technical information and skill on food-beverage service.
  • Being equipped with the information of organizing banquet and protocol organizations, having information and skill on cuisine techniques and services , having technical information and food production skill on industrial food production.
  • Having information design of Hotel Managements and rooms.
  • Having information about the department of Hoesekeeping in Hotel Managements and grasping the mechanism of management.
  • Knowing all processes in Front Office Department and being able to apply these processes with an automation programme.
  • Having information and skill about Housekeeping.
  • Having applied information about cleanliness, hygiene and order of hotel and rooms.
  • Having information about the marketing of services emerging as a result of the activities above.
  • Having general information and skill about tourism marketing, travel agencies, tour operating, congress, fair and meeting organizations.
  • Having the consciousness of social, scientific and vocational ethic values.
  • Having the competency of communication with specialists in other fields by owning leadership features.
  • Having information to grasp relations providing integration among Hotel Enterprises’ activities and other fields of tourism sector.
  • Having general information on the accountancy of general accountancy and accommodation enteprises accountancy.
  • Having financial information and skill to make analysis of tourism enterprises’ activities.
  • Having information on preparing standard recipes of Food- Beverage Enterprises and accounting their costs.
  • Having consciousness and information on the principles of Atatürk and History of Revolution, Türkiye’s history and touristic places.
Key Competencies-
Further Info

Tourism and Hotel Management program, in tourism sector to receive services in production processes and management tasks to help or you can open your own business to run on behalf of qualified manpower is the aim higher education programme. Isparta Vocational school involved 50 people quota scripts Tourism and Hotel Management , optional English preparatory class as well as normal and second instruction has to be 2 year training period. The department has knowledge of English can benefit from a year non foreign language preparatory class is a possibility. Also during the first two semester years of compulsory English language course has been placed 4 hours per a week last 2 semesters of foreign language courses a given elective language is intended to assimilate information. In addition 3 and 4 semester as electives has been put in Russian and German. In first class, as the theoretic and practice, professional and cultural lessons are given towards knowing departments and their working at tourism sectors. From third semester on, according to concern and ability of students, since they can prefer, branches of pre office and floor services, foods, drinking and kitchen has been towards becoming an expert with elective course.

Quality Assurance-
Access Requirements

Students deserve enrolment according to high school certificate and result of central installation exam is made by students choice and installation centre. A student who has started education at equivalent programmes at homeland or abroad can apply for horizontal passing.

Conditions for SuccessA student is required to successfully complete the designated program of courses meet a minimum of 120 ECTS credit requirement and have a minimum GPA of 2.00/4.00 and no FF, FD grades. This qualification can be obtained by either formal education or open education.
Progression Paths (Relationship Type)

Graduates are employed as at public and private institutions.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinetely

Url Open Address
Qualification Code

TR0030011538


Qualification Title
Associate Diploma in Hosting Program

Awarding Body
Isparta University of Applied Sciences

Awarding Body Contact
A new university was established in Isparta with the name of Isparta University of Applied Sciences in Isparta.

Awarding Body Url

Orientation
General

National Occupation Classification

-


EQF Level
5

TQF Level
5
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification

-


Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
  • Having general information on tourism sector, basic concepts related to the sector, accommodation executives, food- beverage executives and other tourism enterprises.
  • Knowing a basic degree of foreign language, being able to talk English at a level to understand each other, knowing a second language at a level to understand conversations which is a need of the sector.
  • Grasping international terms and idioms used in tourism sector, etc.
  • Being able to use software and hardware in the field of Hotel Management with the knowledge of the use of Basic Computer.
  • Having skill at a level for correspondance, preparing of basic schedules, Vocational presentations and using Office programmes.
  • Being informed on automation systems of Front Office, Housekeeping, Food and Beverage Departments and having the skill to use one of these software at least.
  • Owning the competency for Turkish written and verbal communication, conveying information and thoughts to the others.
  • Having the skills of cogency, critical thinking, producing alternative solutions and analysing information.
  • Having information on general nourishment principles, nourishment technology, knowing about storing methods of food, hygiene and sanitation in tourism enterprises and refectories and applying hygienic rules.
  • Being informed on the management of Food-Beverage service.
  • Applying any kind of technical information and skill on food-beverage service.
  • Being equipped with the information of organizing banquet and protocol organizations, having information and skill on cuisine techniques and services , having technical information and food production skill on industrial food production.
  • Having information design of Hotel Managements and rooms.
  • Having information about the department of Hoesekeeping in Hotel Managements and grasping the mechanism of management.
  • Knowing all processes in Front Office Department and being able to apply these processes with an automation programme.
  • Having information and skill about Housekeeping.
  • Having applied information about cleanliness, hygiene and order of hotel and rooms.
  • Having information about the marketing of services emerging as a result of the activities above.
  • Having general information and skill about tourism marketing, travel agencies, tour operating, congress, fair and meeting organizations.
  • Having the consciousness of social, scientific and vocational ethic values.
  • Having the competency of communication with specialists in other fields by owning leadership features.
  • Having information to grasp relations providing integration among Hotel Enterprises’ activities and other fields of tourism sector.
  • Having general information on the accountancy of general accountancy and accommodation enteprises accountancy.
  • Having financial information and skill to make analysis of tourism enterprises’ activities.
  • Having information on preparing standard recipes of Food- Beverage Enterprises and accounting their costs.
  • Having consciousness and information on the principles of Atatürk and History of Revolution, Türkiye’s history and touristic places.

Key Competencies
-

Further Info

Tourism and Hotel Management program, in tourism sector to receive services in production processes and management tasks to help or you can open your own business to run on behalf of qualified manpower is the aim higher education programme. Isparta Vocational school involved 50 people quota scripts Tourism and Hotel Management , optional English preparatory class as well as normal and second instruction has to be 2 year training period. The department has knowledge of English can benefit from a year non foreign language preparatory class is a possibility. Also during the first two semester years of compulsory English language course has been placed 4 hours per a week last 2 semesters of foreign language courses a given elective language is intended to assimilate information. In addition 3 and 4 semester as electives has been put in Russian and German. In first class, as the theoretic and practice, professional and cultural lessons are given towards knowing departments and their working at tourism sectors. From third semester on, according to concern and ability of students, since they can prefer, branches of pre office and floor services, foods, drinking and kitchen has been towards becoming an expert with elective course.


Quality Assurance
-

Access Requirements

Students deserve enrolment according to high school certificate and result of central installation exam is made by students choice and installation centre. A student who has started education at equivalent programmes at homeland or abroad can apply for horizontal passing.


Conditions for Success
A student is required to successfully complete the designated program of courses meet a minimum of 120 ECTS credit requirement and have a minimum GPA of 2.00/4.00 and no FF, FD grades. This qualification can be obtained by either formal education or open education.

Progression Paths (Relationship Type)

Graduates are employed as at public and private institutions.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinetely


Url
Open Address