Yeterlilik Kodu | TR0030216948 | |
Yeterlilik Adı | Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Lisans Diploması | |
Sorumlu Kurum | İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi | |
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi | İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Balatçık Mahallesi Havaalanı Şosesi No:33/2 Balatçık 35620 Çiğli İZMİR +90(232) 329 35 35 | |
Sorumlu Kurum URL | http://www.ikcu.edu.tr/ | |
Yönelim | Akademik | |
AYÇ Seviyesi | 6 | Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir. |
TYÇ Seviyesi | 6 | |
Sınıflandırma (Tematik Alan) | Toptan ve perakende satışlar | |
Sınıflandırma (Meslek Kodu) |
ISCO 08 | |
Kategori | Ana | |
Kredi Değeri | 240 | |
Programın Normal Süresi | 4 | |
Program Profili (Amaç) | - | |
Öğrenme Ortamları | - | |
Öğrenme Kazanımları (Tanım) |
| |
Anahtar Yetkinlikler | - | |
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri | - | |
Kalite Güvencesi | - | |
Giriş Şartı | - | |
Başarma Şartları | - | |
İlerleme Yolları (İlişki Türü) | - | |
Yasal Dayanağı | - | |
Geçerlilik Süresi (Varsa) | - | |
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi | Adresi Aç |
TR0030216948
ISCO 08
ISCO 08
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin temel kavramlarını, temel fonksiyonlarını, tarihsel gelişimini, diğer bilim dallarıyla olan ilişkilerini, çevrelerini, gereklerini anlama ve kullanma.
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik için planlama, yürütme, koordinasyon ve kontrol işlevlerini kavrama, anlatma ve uygulama.
- Uluslararası pazar araştırması, tüketici davranışları, pazarlama karması stratejileri, talep tahmini, pazar bölümleme, uluslararası pazarlama, üretim yönetimi, marka yönetimi, tedarik zinciri yönetimi ve lojistik konularını kavrama.
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik için bilgi sistemleri, bilişim teknoloji ve uygulamaları konularını kavrama ve gerekli yazılımları kullanabilme becerisine sahip olma.
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin yerel, ulusal, uluslararası ve küresel boyutlarını kavrama; bu bağlamda stratejik pazarlamanın temel kavramları ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olma.
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik alanında bilimsel düşünme, çağdaş yöntem ve teknikleri kullanma becerisine sahip olma.
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin hukuki, toplumsal ve ahlaki konu ve sorumluluklarını kavrama ve bunlar hakkında bilgi sahibi olma.
- Kendini ifade etme ve kurumunu temsil etme konusunda yabancı dil bilgisini kurallara uygun biçimde yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerisine sahip olma.
- Uluslararası ticarette teslim ve ödeme şekilleri hakkında bilgi sahibi olma, ihracat ve ithalat yapabilecek beceriye sahip olma.
- Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik alanında temel bilgileri yorumlama ve sorunlar karşısında çözüm önerebilme becerisine sahip olma.
-
Qualification Code | TR0030216948 | |
Qualification Title | Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü/Lisans(İngiilizce)(Tam Burslu) | |
Awarding Body | İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi | |
Awarding Body Contact | Izmir Kâtip Çelebi University Balatçık Mahallesi Havaliman Şosesi No:33/2 Balatçık 35620 Çiğli İZMİR +90(232) 329 35 35 | |
Awarding Body Url | http://www.ikcu.edu.tr/ | |
Orientation | Academic | |
EQF Level | 6 | The Qualification hasn't been included in TQF. |
TQF Level | 6 | |
Thematic Areas | Wholesale and retail sales | |
National Occupation Classification |
ISCO 08 | |
Category | Main | |
Credit Value | - | |
Program Duration | - | |
Program Profile | - | |
Learning Environments | - | |
Description | • Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin temel kavramlarını, temel fonksiyonlarını, tarihsel gelişimini, diğer bilim dallarıyla olan ilişkilerini, çevrelerini, gereklerini anlama ve kullanma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik için planlama, yürütme, koordinasyon ve kontrol işlevlerini kavrama, anlatma ve uygulama., Uluslararası pazar araştırması, tüketici davranışları, pazarlama karması stratejileri, talep tahmini, pazar bölümleme, uluslararası pazarlama, üretim yönetimi, marka yönetimi, tedarik zinciri yönetimi ve lojistik konularını kavrama., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik için bilgi sistemleri, bilişim teknoloji ve uygulamaları konularını kavrama ve gerekli yazılımları kullanabilme becerisine sahip olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin yerel, ulusal, uluslararası ve küresel boyutlarını kavrama; bu bağlamda stratejik pazarlamanın temel kavramları ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik alanında bilimsel düşünme, çağdaş yöntem ve teknikleri kullanma becerisine sahip olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin hukuki, toplumsal ve ahlaki konu ve sorumluluklarını kavrama ve bunlar hakkında bilgi sahibi olma., Kendini ifade etme ve kurumunu temsil etme konusunda yabancı dil bilgisini kurallara uygun biçimde yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerisine sahip olma., Uluslararası ticarette teslim ve ödeme şekilleri hakkında bilgi sahibi olma, ihracat ve ithalat yapabilecek beceriye sahip olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik alanında temel bilgileri yorumlama ve sorunlar karşısında çözüm önerebilme becerisine sahip olma. | |
Key Competencies | - | |
Further Info | - | |
Quality Assurance | - | |
Access Requirements | - | |
Conditions for Success | - | |
Progression Paths (Relationship Type) | - | |
Legal Basis | - | |
Validity Period (If Any) | - | |
Url | Open Address |
TR0030216948
ISCO 08
ISCO 08
• Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin temel kavramlarını, temel fonksiyonlarını, tarihsel gelişimini, diğer bilim dallarıyla olan ilişkilerini, çevrelerini, gereklerini anlama ve kullanma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik için planlama, yürütme, koordinasyon ve kontrol işlevlerini kavrama, anlatma ve uygulama., Uluslararası pazar araştırması, tüketici davranışları, pazarlama karması stratejileri, talep tahmini, pazar bölümleme, uluslararası pazarlama, üretim yönetimi, marka yönetimi, tedarik zinciri yönetimi ve lojistik konularını kavrama., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik için bilgi sistemleri, bilişim teknoloji ve uygulamaları konularını kavrama ve gerekli yazılımları kullanabilme becerisine sahip olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin yerel, ulusal, uluslararası ve küresel boyutlarını kavrama; bu bağlamda stratejik pazarlamanın temel kavramları ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik alanında bilimsel düşünme, çağdaş yöntem ve teknikleri kullanma becerisine sahip olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik yönetiminin hukuki, toplumsal ve ahlaki konu ve sorumluluklarını kavrama ve bunlar hakkında bilgi sahibi olma., Kendini ifade etme ve kurumunu temsil etme konusunda yabancı dil bilgisini kurallara uygun biçimde yazılı ve sözlü iletişimde kullanabilme becerisine sahip olma., Uluslararası ticarette teslim ve ödeme şekilleri hakkında bilgi sahibi olma, ihracat ve ithalat yapabilecek beceriye sahip olma., Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik alanında temel bilgileri yorumlama ve sorunlar karşısında çözüm önerebilme becerisine sahip olma.
-