Yeterlilik Kodu | TR0030001860 | |
Yeterlilik Adı | Eğitim Teknolojileri Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Diploması | |
Sorumlu Kurum | Anadolu Üniversitesi | |
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi | Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü 26470 Tepebaşı / ESKİŞEHİR | |
Sorumlu Kurum URL | http://www.anadolu.edu.tr/ | |
Yönelim | Akademik | |
AYÇ Seviyesi | 7 | Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir. |
TYÇ Seviyesi | 7 | |
Sınıflandırma (Tematik Alan) | Eğitim bilimi | |
Sınıflandırma (Meslek Kodu) |
ISCO: 08 | |
Kategori | Ana | |
Kredi Değeri | 90 | |
Programın Normal Süresi | 1 | |
Program Profili (Amaç) | - | |
Öğrenme Ortamları | - | |
Öğrenme Kazanımları (Tanım) |
| |
Anahtar Yetkinlikler | - | |
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri | - | |
Kalite Güvencesi | - | |
Giriş Şartı | - | |
Başarma Şartları | Öğrencinin toplam 75 ECTS kredisinden az olmamak koşuluyla, en az 10 ders ve dönem projesini başarmış olması ve aldığı tüm derslerden en az YT, CC ya da bunun üzerinde not alması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,50 olması gerekmektedir. | |
İlerleme Yolları (İlişki Türü) | Programdan mezun olanlar eğitim sektöründe teknoloji entegrasyonu uzmanı, eğitim teknoloğu ve öğretim tasarımcısı olarak çalışabilirler. | |
Yasal Dayanağı | - | |
Geçerlilik Süresi (Varsa) | Yeterlilik sürekli geçerlidir. | |
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi | Adresi Aç |
TR0030001860
ISCO: 08
ISCO: 08
- Uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek.
- Öz eleştiri becerisi kazanmak.
- Yeni durumlara uyarlayabilme yeteneği kazanmak.
- En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi kazanmak.
- Alanındaki bilgileri, farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme becerisi kazanmak.
- Alanındaki bir problemi bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetmek.
- Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerine sahip olma.
- Alanının diğer disiplenlerle olan ilişkisinin farkında olabilme.
- Öğretim teknolojileri alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerle birleştirebilme.
- Yaşam boyu öğrenmeyi benimseme ve tutum olarak sergileyebilme.
Programdan mezun olanlar eğitim sektöründe teknoloji entegrasyonu uzmanı, eğitim teknoloğu ve öğretim tasarımcısı olarak çalışabilirler.
Yeterlilik sürekli geçerlidir.
Qualification Code | TR0030001860 | |
Qualification Title | Master's Diploma without Thesis in Distance Education Instructional Tech. | |
Awarding Body | Council Of Higher Education | |
Awarding Body Contact | ||
Awarding Body Url | ||
Orientation | Academic | |
EQF Level | 7 | The Qualification hasn't been included in TQF. |
TQF Level | 7 | |
Thematic Areas | Education science | |
National Occupation Classification |
ISCO: 08 | |
Category | Main | |
Credit Value | - | |
Program Duration | - | |
Program Profile | - | |
Learning Environments | - | |
Description |
| |
Key Competencies | - | |
Further Info | - | |
Quality Assurance | - | |
Access Requirements | - | |
Conditions for Success | - | |
Progression Paths (Relationship Type) | Graduates of this programme are likely to be employed in education sector as technology integration expert, educational technologist and instructional technologist. | |
Legal Basis | - | |
Validity Period (If Any) | Qualification is valid indefinetely. | |
Url | Open Address |
TR0030001860
ISCO: 08
ISCO: 08
- Analyse the problems in specialized areas by using scientific research.
- Have the ability of self-criticism.
- Acquire the ability of adopting new cases.
- Acquire the ability of communicating in a foreign language.
- Combine the knowledge about the field with the other disciplines.
- Set up a problem in the field independently, develop a method for solution, solve it and interpret the result.
- Regard social, scientific and ethical values while collecting, interpreting and announcing datas with in the area of interest.
- Have literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
- Be aware of the relationship between the field and other disciplines.
- Integrate the information in their field with other disciplines.
- Be aware of the need for lifelong learning.
Graduates of this programme are likely to be employed in education sector as technology integration expert, educational technologist and instructional technologist.
Qualification is valid indefinetely.