Yeterlilik Kodu | TR0030001712 | |
Yeterlilik Adı | Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Tezsiz Yüksek Lisans Diploması | |
Sorumlu Kurum | Anadolu Üniversitesi | |
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi | Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü 26470 Tepebaşı / ESKİŞEHİR | |
Sorumlu Kurum URL | http://www.anadolu.edu.tr/ | |
Yönelim | Akademik | |
AYÇ Seviyesi | 7 | Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir. |
TYÇ Seviyesi | 7 | |
Sınıflandırma (Tematik Alan) | Eğitim bilimi | |
Sınıflandırma (Meslek Kodu) |
ISCO: 08 | |
Kategori | Ana | |
Kredi Değeri | 90 | |
Programın Normal Süresi | 1 | |
Program Profili (Amaç) | - | |
Öğrenme Ortamları | - | |
Öğrenme Kazanımları (Tanım) |
| |
Anahtar Yetkinlikler | - | |
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri | - | |
Kalite Güvencesi | - | |
Giriş Şartı | - | |
Başarma Şartları | Öğrencinin toplam 75 ECTS kredisinden az olmamak koşuluyla, en az 10 ders ve dönem projesini başarmış olması ve aldığı tüm derslerden en az YT, CC ya da bunun üzerinde not alması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,50 olması gerekmektedir. | |
İlerleme Yolları (İlişki Türü) | - | |
Yasal Dayanağı | - | |
Geçerlilik Süresi (Varsa) | Yeterlilik sürekli geçerlidir. | |
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi | Adresi Aç |
Yeterlilik Kodu
TR0030001712
Yeterlilik Adı
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu Kurum
Anadolu Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü 26470 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
Sorumlu Kurum URL
Yönelim
Akademik
Sınıflandırma (Meslek Kodu)
ISCO: 08
AYÇ Seviyesi
7
TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
Sınıflandırma (Meslek Kodu)
ISCO: 08
Kategori
Ana
Kredi Değeri
90
Programın Normal Süresi
1
Program Profili (Amaç)
-
Öğrenme Ortamları
-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
- Uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek.
- Öz eleştiri becerisi kazanmak.
- Yeni durumlara uyarlayabilme yeteneği kazanmak.
- En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi kazanmak.
- Alanındaki bilgileri, farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme becerisi kazanmak.
- Alanındaki bir problemi bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetmek.
- Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerine sahip olma.
- Alanının diğer disiplenlerle olan ilişkisinin farkında olabilme.
- Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerini geliştirebilme.
- Öğretim teknolojileri alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerle birleştirebilme.
- Yaşam boyu öğrenmeyi benimseme ve tutum olarak sergileyebilme.
- Öğretim teknolojileri alanında var olan uygulama sorunlarına yönelik çözüm üretebilme.
- Öğretim teknolojileri alanında mevcut bilgilere ve uygulamalara eleştirel bir gözle bakabilme.
Anahtar Yetkinlikler
-
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
-
Kalite Güvencesi
-
Giriş Şartı
-
Başarma Şartları
Öğrencinin toplam 75 ECTS kredisinden az olmamak koşuluyla, en az 10 ders ve dönem projesini başarmış olması ve aldığı tüm derslerden en az YT, CC ya da bunun üzerinde not alması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,50 olması gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)
-
Yasal Dayanağı
-
Geçerlilik Süresi (Varsa)
Yeterlilik sürekli geçerlidir.
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Qualification Code | TR0030001712 | |
Qualification Title | Master's Diploma in Technology Integration in Education without Thesis | |
Awarding Body | Council Of Higher Education | |
Awarding Body Contact | ||
Awarding Body Url | ||
Orientation | Academic | |
EQF Level | 7 | The Qualification hasn't been included in TQF. |
TQF Level | 7 | |
Thematic Areas | Education science | |
National Occupation Classification |
ISCO: 08 | |
Category | Main | |
Credit Value | - | |
Program Duration | - | |
Program Profile | - | |
Learning Environments | - | |
Description |
| |
Key Competencies | - | |
Further Info | - | |
Quality Assurance | - | |
Access Requirements | - | |
Conditions for Success | - | |
Progression Paths (Relationship Type) | Graduates of this programme are likely to be employed in education sector as technology integration expert, educational technologist and instructional technologist. | |
Legal Basis | - | |
Validity Period (If Any) | Qualification is valid indefinetely. | |
Url | Open Address |
Qualification Code
TR0030001712
Qualification Title
Master's Diploma in Technology Integration in Education without Thesis
Awarding Body
Council Of Higher Education
Awarding Body Contact
Orientation
Academic
National Occupation Classification
ISCO: 08
EQF Level
7
TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.
National Occupation Classification
ISCO: 08
Category
Main
Credit Value
-
Program Duration
-
Program Profile
-
Learning Environments
-
Description
- Analyse the problems in specialized areas by using scientific research.
- Have the ability of self-criticism. acquire the ability of adopting new cases.
- Acquire the ability of communicating in a foreign language.
- Combine the knowledge about the field with the other disciplines.
- Set up a problem in the field independently, develop a method for solution, solve it and interpret the result.
- Regard social, scientific and ethical values while collecting, interpreting and announcing datas with in the area of interest.
- Have literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
- Be aware of the relationship between the field and other disciplines.
- Develop literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
- Integrate the information in their field with other disciplines.
- Be aware of the need for lifelong learning.
- Produce solutions to problems in the field instructional technologies.
- Adopt a critical approach to current information and applications in the field of instructional technologies.
Key Competencies
-
Further Info
-
Quality Assurance
-
Access Requirements
-
Conditions for Success
-
Progression Paths (Relationship Type)
Graduates of this programme are likely to be employed in education sector as technology integration expert, educational technologist and instructional technologist.
Legal Basis
-
Validity Period (If Any)
Qualification is valid indefinetely.
Url