Yeterlilik Kodu

TR0030001712

Yeterlilik Adı
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Tezsiz Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu KurumAnadolu Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiAnadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü 26470 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
Sorumlu Kurum URLhttp://www.anadolu.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Eğitim bilimi
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO: 08

KategoriAna
Kredi Değeri90
Programın Normal Süresi 1
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek.
  • Öz eleştiri becerisi kazanmak.
  • Yeni durumlara uyarlayabilme yeteneği kazanmak.
  • En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi kazanmak.
  • Alanındaki bilgileri, farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme becerisi kazanmak.
  • Alanındaki bir problemi bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek.
  • Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetmek.
  • Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerine sahip olma.
  • Alanının diğer disiplenlerle olan ilişkisinin farkında olabilme.
  • Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerini geliştirebilme.
  • Öğretim teknolojileri alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerle birleştirebilme.
  • Yaşam boyu öğrenmeyi benimseme ve tutum olarak sergileyebilme.
  • Öğretim teknolojileri alanında var olan uygulama sorunlarına yönelik çözüm üretebilme.
  • Öğretim teknolojileri alanında mevcut bilgilere ve uygulamalara eleştirel bir gözle bakabilme.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri -
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı-
Başarma ŞartlarıÖğrencinin toplam 75 ECTS kredisinden az olmamak koşuluyla, en az 10 ders ve dönem projesini başarmış olması ve aldığı tüm derslerden en az YT, CC ya da bunun üzerinde not alması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,50 olması gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)-
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030001712


Yeterlilik Adı
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Tezsiz Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Anadolu Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Kampüsü 26470 Tepebaşı / ESKİŞEHİR

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO: 08


AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO: 08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
90

Programın Normal Süresi
1

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilmek.
  • Öz eleştiri becerisi kazanmak.
  • Yeni durumlara uyarlayabilme yeteneği kazanmak.
  • En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi kazanmak.
  • Alanındaki bilgileri, farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme becerisi kazanmak.
  • Alanındaki bir problemi bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek.
  • Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetmek.
  • Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerine sahip olma.
  • Alanının diğer disiplenlerle olan ilişkisinin farkında olabilme.
  • Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerini geliştirebilme.
  • Öğretim teknolojileri alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerle birleştirebilme.
  • Yaşam boyu öğrenmeyi benimseme ve tutum olarak sergileyebilme.
  • Öğretim teknolojileri alanında var olan uygulama sorunlarına yönelik çözüm üretebilme.
  • Öğretim teknolojileri alanında mevcut bilgilere ve uygulamalara eleştirel bir gözle bakabilme.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
-

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
-

Başarma Şartları
Öğrencinin toplam 75 ECTS kredisinden az olmamak koşuluyla, en az 10 ders ve dönem projesini başarmış olması ve aldığı tüm derslerden en az YT, CC ya da bunun üzerinde not alması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,50 olması gerekmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
-

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030001712

Qualification Title
Master's Diploma in Technology Integration in Education without Thesis
Awarding BodyCouncil Of Higher Education
Awarding Body Contact
Awarding Body Url
OrientationAcademic
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasEducation science
National Occupation Classification

ISCO: 08

CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description
  • Analyse the problems in specialized areas by using scientific research.
  • Have the ability of self-criticism. acquire the ability of adopting new cases.
  • Acquire the ability of communicating in a foreign language.
  • Combine the knowledge about the field with the other disciplines.
  • Set up a problem in the field independently, develop a method for solution, solve it and interpret the result.
  • Regard social, scientific and ethical values while collecting, interpreting and announcing datas with in the area of interest.
  • Have literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
  • Be aware of the relationship between the field and other disciplines.
  • Develop literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
  • Integrate the information in their field with other disciplines.
  • Be aware of the need for lifelong learning.
  • Produce solutions to problems in the field instructional technologies.
  • Adopt a critical approach to current information and applications in the field of instructional technologies.
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)

Graduates of this  programme are likely to be employed in education sector as technology integration expert, educational technologist and instructional technologist.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinetely.

Url Open Address
Qualification Code

TR0030001712


Qualification Title
Master's Diploma in Technology Integration in Education without Thesis

Awarding Body
Council Of Higher Education

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification

ISCO: 08


EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification

ISCO: 08


Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
  • Analyse the problems in specialized areas by using scientific research.
  • Have the ability of self-criticism. acquire the ability of adopting new cases.
  • Acquire the ability of communicating in a foreign language.
  • Combine the knowledge about the field with the other disciplines.
  • Set up a problem in the field independently, develop a method for solution, solve it and interpret the result.
  • Regard social, scientific and ethical values while collecting, interpreting and announcing datas with in the area of interest.
  • Have literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
  • Be aware of the relationship between the field and other disciplines.
  • Develop literacy skills peculiar to the field of instructional technology.
  • Integrate the information in their field with other disciplines.
  • Be aware of the need for lifelong learning.
  • Produce solutions to problems in the field instructional technologies.
  • Adopt a critical approach to current information and applications in the field of instructional technologies.

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)

Graduates of this  programme are likely to be employed in education sector as technology integration expert, educational technologist and instructional technologist.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is valid indefinetely.


Url
Open Address